منو

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان 50 تختخوابی بحران رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: سالن بحران ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس آماده شده و هم اکنون بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند، در آن‌جا بستری هستند.

۱۲ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل ازفارس ، مجید فصیحی‌هرندی با بیان اینکه در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار داریم، عنوان کرد: از سوم اسفند تا امروز ۱۲ تیرماه حدود ۷۵۰ نفر در رفسنجان و انار به بیماری کرونا مبتلا شدند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: در حال حاضر ۲۱ نفر با تست مثبت کرونا در بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه احتمال بازگشت برخی از محدودیت‌ها به شهرستان وجود دارد، افزود:  با توجه به محدودیت‌هایی که در جنوب استان اعمال شده، احتمالا از هفته آینده این محدودیت‌ها در شهرستان رفسنجان نیز اجرا خواهد شد.

فصیحی‌هرندی خاطرنشان کرد: از مدیران تالارهای پذیرایی می‌خواهیم از 17 تیرماه وقت برگزاری مراسم به کسی ندهند و   از مردم شهرستان تقاضا داریم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات، مراسم عروسی، ختم ، دورهمی‌ها و میهمانی‌ها خودداری کنند.

وی در ادامه یادآور شد: سالن بحران ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس آماده شده و هم اکنون بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند، در آن‌جا بستری هستند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به ابلاغیه به بانک‌ها و ادارات برای استفاده اجباری از ماسک، تصریح کرد: به کسبه، بازاریان و اصناف تأکید داریم ضمن اینکه خودشان مسائل بهداشتی را رعایت کنند، از مراجعان بخواهد حتما از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.