منو

فرماندار رفسنجان: کار روابط عمومی ها جهاد تبیین باشد

حسین رضایی فرماندار رفسنجان با تأکید بر تحقق یابی سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، گفت: برخی ارگان ها و دستگاه های شهرستان فعالیت های بزرگی انجام می دهند اما این اطلاع رسانی ها و گزارش عملکردها به سمع و نظر مردم نمی رسد.

۰۳ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،در نخستین جلسه گردهمایی روابط عمومی ها در محل فرمانداری اظهار کرد: برای اینکه روابط عمومی ها تقویت شوند ارایه آموزش های حرفه ای لازم است تا این قشر بتوانند به ارتقاء سازمان خود کمک کنند.

وی افزود: بانک اطلاعاتی از کلیه پرسنل روابط عمومی ها در شهرستان باید ایجاد شود و پس از آن باید نیازسنجی روابط عمومی ها در حیطه آموزش های مختلف اعم از خبرنویسی،تولید محتوا، عکاسی و غیره انجام شود و سپس کارگاه های آموزشی در این راستا صورت گیرد.

رضایی بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در این است که دستگاه های اجرایی وبخش خصوصی عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند که این جهاد تبیین است؛ لذا برای تحقق این امر تقویت روابط عمومی ها باید در اولویت باشد تا جهاد تبیین پویا شود و مردم از عملکرد نهادها آگاه شوند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.