منو

روگذر بزرگراه خلیج فارس؛ نگاه بلندمدت شهرداری رفسنجان به توسعه شهری

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان احداث روگذر بزرگراه خلیج فارس را راهکاری برای رفع گره ترافیکی این محور و نگرش بلندمدت شهرداری به توسعه رفسنجان دانست.

۰۷ خرداد ۱۴۰۲

وی بیان کرد: شهرداری رفسنجان در راستای رفع گره ترافیکی بزرگراه خلیج فارس در کوتاه‌مدت و توسعه شهر در بلندمدت این پروژه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

وی ادامه داد: پس از بررسی طرح‌های مختلف و ارائه پیشنهادات در این راستا و همچنین ارزیابی مزایا و معایب طرح‌ها و انجام مهندسی ارزش، طرح احداث روگذر به عنوان اقدامی اصولی و ماندگار به‌همراه پیش‌بینی توسعه شهری درآینده و رفتار ترافیکی مد نظر قرار گرفت تا علاوه بر بهینه‌سازی و مدیریت هزینه اجرای طرح، بتواند پاسخگوی مسائل ترافیکی مورد نظر باشد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: تصور اینکه بزرگراه خلیج فارس که در حال حاضر ظرفیت و گنجایش بارترافیکی موجود را ندارد، چگونه می‌تواند در آینده نقش رابط بزرگراه برون شهری به شریان شهری را نیز به دوش بکشد، نگران‌کننده بود. در همین راستا احداث این روگذر در این معبر به طول عرشه ۶۵۰ متر آغاز شده است.

پورباقری هزینه اجرای طرح روگذر خلیج فارس را ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تمام تلاش‌مان بر این است تا این روگذر در حداقل زمان ممکن اجرا و به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان یادآور شد: در پیِ اجرای این پروژه، دسترسی ایمن شهروندان محله اسدآبادفارسی، بلوارهای امام حسین(ع)، جمهوری، حجت و شهید روشن به بزرگراه خلیج فارس فراهم خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.