منو

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب یک شهروند که از اعضای فامیل خود این فرد بود دستگیر شد

۰۸ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،سرهنگ “اکبر نجفی” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد ریال از حساب بانکی وی، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جرم در دستور کار ماموران پلیس فتا رفسنجان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی متهم دخیل در این کلاهبرداری شده و این فرد را پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این متهم نسبت فامیلی با شاکی داشته و با جلب اعتماد وی به تلفن همراه و اطلاعات بانکی دسترسی و اقدام به برداشت مبالغی و جه نقد از حساب شاکی کرده است که این متهم پس از مواجهه با ادله پلیس به برداشت مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: مراقب اطلاعات بانکی خود بوده و هنگام خرید و انجام هرگونه مبادله تجاری از در اختیار قرار دادن کارت بانکی و رمز عبور خود به دیگران خودداری کنند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.