منو

سند عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید سند اجرایی و عملیاتی تدوین شود‌.

۱۶ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه سندهای اجرایی و عملیاتی قابل قبول هستند و به وسیله این‌ها، ریشه مشکلات شناسایی و حل آنها به راحتی انجام می‌شود، بیان کرد: موضوعات و آسیب‌های شهرستان باید دسته‌بندی شوند و برای هر موضوع تا پیدایش راه حل اجرایی و عملیاتی، باید سند یک ساله‌ای تدوین شود.

محسن روحی افزود: یکی از موضوعات چالش برانگیز رفسنجان نبود پیست موتورسواری است که باید اساس هیجانش ساماندهی شود، باید سندی یک ساله تدوین و بسترهای امنیتی، اورژانس، حمایت‌های شهرداری، فرمانداری، ورزش و جوانان و غیره در آن دیده شود تا جوانان علاقه‌مند به این ورزش بتوانند استفاده کنند.

وی بیان کرد: مسئولان باید به‌دنبال سند اجرایی و عملیاتی باشند تا با کشف راهکارهای موثر بتوان آسیب‌های جامعه را کاهش داد.

وی به موضوع جوانی جمعیت و اینکه کشور به سمت پیرشدن می‌رود نیز اشاره و اظهار کرد: فرزندآوری و دغدغه کاهش رشد طلاق، کاهش سقط جنین و ترویج ازدواج آسان و به موقع باید در دستور کار باشد تا بتوان به جمعیتی جوان در آینده رسید.

روحی خاطرنشان کرد: در کشورمان بیش از 3 میلیون نفر جوان مجرد وجود دارد باید زمینه را برای ازدواج آسان قشر جوان فراهم کرد.

وی گفت: می‌توان طرح‌ها را در شورای فرهنگ عمومی دنبال کرد و به نتیجه مطلوب رسید البته این متایج مطلوب و اثر بخش را می‌توان در سایر شهرستان‌های استان الگوسازی کرد و مشارکت‌های مردمی هم در اجرای طرح‌ها مهم و مفید است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.