منو

درخشش دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مسابقات ملی مهارت

مجتبی شعبانی دانشجوی کارشناسی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب رتبه دوم شد.

۱۸ خرداد ۱۴۰۲

 

به گزارش ایستار، مجتبی شعبانی متولد ۱۳۸۱ دانشجوی ترم ۶ کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از شهرستان شهربابک است.

شعبانی مهمترین اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت را کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت ها، ایجاد بستر جهت رقابت سالم بین حرفه آموختگان، شناساندن اهمیت آموزش های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی حرفه ای بین جوانان، ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزش برای جوانان در کسب مهارت برشمرد و گفت: در بیستمین دوره از این مسابقات توانستم رتبه دوم کشوری را کسب کنم.

وی بیان داشت: مسابقات در ۵ گروه و ۳۳ رشته با رقابت دانشجویان دانشگاه های استان های مختلف سراسر کشور برگزار شد.

شعبانی با اشاره به اینکه برگزیدگان مسابقات دوره قبل در رشته ای که رتبه آورده اند دیگر نمی توانند با همان رشته در دوره بعد شرکت کنند خاطر نشان کرد: اما اگر شرایط ثبت نام را داشته باشند می توانند در رشته های دیگر در مسابقات شرکت کنند.

وی با توجه به اینکه برگزیدگان هر رشته با دارا بودن شرایط لازم به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند متذکر شد: برای راه یابی به مسابقات جهانی رقبای سرسخت زیادی دارم که همه آنها برای شرکت در این مسابقات دوره های آموزشی مختلفی را می گذرانند اما هنوز نتوانستم هیچ دوره آموزشی شرکت کنم و نیاز به حمایت دانشگاه و ارگان های ذیربط را دارم که بتوانم در این دوره ها شرکت کنم.

شعبانی در پایان خطاب به دانشجویان برای شرکت در مسابقات گفت: دانشجویان گرامی می توانند با شرکت در این مسابقات توانایی های خودشان را محک بزنند و رتبه و تجربه کسب کنند زیرا بعد از فارغ التحصیلی تاثیر زیادی در آینده شغلی شان دارد و یک روزمه کاری برای آنها محسوب می شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.