منو

از احداث مهمان‌شهر جدید رفسنجان چه خبر؟

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان تازه‌ترین جزئیات احداث پروژه ۶۵ هکتاری مهمان‌شهر جدید رفسنجان در راستای ساماندهی اتباع بیگانه را تشریح کرد.

۱۸ خرداد ۱۴۰۲

به‌گزارش ایستار، مهندس سیدعلی پورباقری با اشاره به دغدغه‌های شهروندان رفسنجانی نسبت بحث اتباع بیگانه اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مهمان‌شهر جدید با توجه به حساسیت و اهمیت آن یکی از اولویت‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری است.

وی بیان کرد: درحال حاضر عملیات نقشه‌برداری‌ منطقه، خاک‌برداری، اجرای ‌بتن‌مگر، آرماتور‌گذاری، اجرای‌ فنداسیون، اجرای‌ستون‌ها و … پروژه احداث مهمان‌شهر جدید رفسنجان درحال انجام است.

پورباقری با بیان این‌که این پروژه درکمربندی سرچشمه و یزد واقع شده است، افزود: مهمان‌شهر جدید رفسنجان در وسعتی به مساحت 65 هکتار احداث می‌شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر تعداد ۸۸ واحد مسکونی مهمان‌شهر مسقف شده‌اند و با توجه به بررسی‌های انجام شده، در این مهمان‌شهر ۱۴۰۰ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به ساماندهی 10‌هزار نفر اتباع در مهمان‌شهر جدید، عنوان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث مهمان‌شهر ۵هزار میلیارد ریال برآورد شده است و انتظار می‌رود طی چند ماه آینده تکمیل شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.