منو

آقای یزدانی، از اوضاع نیپک خبر دارید؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار// پس از انتشار سلسله گزارش هایی در خصوص یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری سرچشمه(شرکت نیپک)،اخبار قابل تامل دیگری از برخی تخلفات این شرکت و سایر شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی مس به این پایگاه خبری واصل شده است.

در آخرین خبر دریافتی قابل انتشار،روایات متعددی از پرداخت های نامتعارف در ماه‌های گذشته به دوشخص ذکر شده در قالب اضافه کار ویژه به گوش می رسد.

علاوه بر آن در خصوص سایر اشخاص دریافت کننده این پرداختی ها اطلاعات متعددی موجود است.

متاسفانه تا به امروز نه از سمت شرکت نیپک و نه سایر نهادها و شرکت های بالا دستی آن توضیحی در خصوص پرداخت ها و سایر حواشی آن شرکت برای تنویر افکار ارایه نشده است.

از مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس درخواست داریم ضمن ورود به ماجرا گزارش دقیقی از وقایع ارایه نمایند.

همچنین پایگاه خبری ایستار آمادگی کامل خود را به منظور در اختیار قرار دادن اطلاعات دریافتی اعلام می دارد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.