منو

امار بیماران کرونایی سرپایی، اعلام نخواهد شد

سیاست جدید دولت براین اساس قرار دارد که امار بیماران سرپایی اعلام نخواهد شد.

۱۵ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،دکتر جمالی زاده در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا با اشاره به اینکه در مرحله اپیدمی و در فصل تابستان در استان کرمان سرما خوردگی وانفولانزا وجود ندارد بیان کرد: هرکس که با علائم بدن درد،تب و مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجه کند تست انجام نمی شود و مبنا را بیماری کرونا قرار میدهیم.

وی در ادامه گفت: ۲۰ در صد افراد مبتلابه کرونا نیاز به مراقبت های ویژه دارند و ۸۰ درصد انها به صورت سرپایی درمان خواهندشد.

جمالی زاده اظهارداشت: امروز ۲۴نفر مبتلا شدند که ۳ نفر به طور قطعی وچهار نفر به طور مشکوک در icu بستری شده اند و سیاست جدید دولت در این زمینه است که امار بیماران سرپایی اعلام نشود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکیدکرد: امکان مبتلا شدن به ویروس کرونا در تمام سنین است به طور مثال دیروز کودک ۱۸ماهه بستری شده است.اما برای افرادی که دارای بیماری زمینه (دیابت و فشار خون)،خانوم های باردار وبالای ۶۰ سال خطربیشتری دارد.

جمالی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد افراد مثبت کرونا ما از ۸۰۰ نفر عبور کرده است واین تعداد بالا نتیجه ی شرکت در مراسم های عزاداری در خانه ومیهمانی های خانوادگی که باعث انتقال ویروس کرونا شده است.

جمالی زاده با اشاره به شرایط کشور تصریح کرد: سیاست دولت بر تعطیلی  نیست .بنابر استفاده از ماسک در سراسر کشور در مکان های عمومی ودستگاه های دولتی اجباری شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.