منو

مدیر تیم بسکتبال باشگاه مس رفسنجان: با حمایت باشگاه مس رفسنجان در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شدیم

۲۴ مهر ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، علی زیدآبادی مدیر تیم بسکتبال باشگاه مس رفسنجان با بیان این مطلب افزود: تیم بسکتبال آقایان مس رفسنجان از سال ۱۳۹۸ در لیگ برتر کشور فعالیت خود را آغاز کرد اما در فصل گذشته متاسفانه تیم دچار بحران و حاشیه های فراوانی شد که خطر سقوط به لیگ پایین تر دور از انتظار نبود که خوشبختانه با حمایت و درایت مدیر عامل باشگاه جناب آقای پورمحمدی توانستیم جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

زیدآبادی در ادامه گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال تمرینات خوبی را انجام دادیم و تیم به مدت یک ماه در اردو بود تا بازیکنان در کنار کادر فنی بتوانند به مهارت های لازم برسند.

مدیر تیم بسکتبال مس رفسنجان ادامه داد: امسال با توجه به مسائل مالی که گریبانگیر باشگاه بود با موافقت مدیر عامل محترم تیم جوان و خوبی را بسته ایم که از بازیکنان جوان کشور و چهار بازیکن بومی و دو بازیکن خارجی و با مبلغ قرارداد متوسط و کمتر از سال گذشته تشکیل شده است.

زیدآبادی در پایان با تشکر از حمایت های همه جانبه باشگاه در حفظ و ماندگاری تیم بسکتبال آقایان گفت: ما در اولین دیدار خود پنجشنبه ۴ آبان ماه میهمان تیم نفت آبادان خواهیم بود که امیدوارم بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کنیم و شاهد اعتلای نام باشگاه و شهر رفسنجان باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.