منو

راستی در جوی کج از آب می‌جویید شما؟

۰۲ آبان ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار//عصر دیروز یکی از رسانه های معلوم الحال محلی که مورد حمایت خاص یکی از نهادها میباشد و به پشتوانه حمایت همان نهاد، سابقه طولانی در جعل،توهین،خلاف گویی،تشویش اذهان …. دارد با بهانه کردن تیتر حرفه ای روز گذشته پایگاه خبری ایستار اقدام به عقده گشایی نموده است.

رسانه ای که گردانندگان آن تا چندی پیش درگیر پرونده های قضایی مربوط به ایجاد درگیری با مردم و کارکنان فرمانداری در مراجع قضایی بوده اند و اکنون اقدام به فضاسازی غیر حرفه ای و اخلاقی بر علیه رسانه های دیگر نمایند ، برای ما موضوع عجیب و غریبی نیست.

اما اعتماد به نفس خارق العاده این رسانه معلوم الحال که آلت دست سیاسیون ورشکسته ای است که داغ کسب مدیریت یک دبستان را بر جگر دارند، و دم از اخلاق و ادب بزنند، فکاهی گریه داری است که مرغ پخته را می خنداند.

رسانه ای که مثلی است در ناراستی و دغلکاری ، آینه گم کرده دنبال عیب دیگران می گردد.

اینکه تیتر حرفه ای ایستار بهانه ای شده برای عقده گشایی این رسانه و اربابان بزرگترشان که سالها است در حسرت یک سمت دسته چندمی مانده اند،نشان از انباشت کینه و ناراحتی دارد، که دلیلی جز شکست های پیاپی و ورشکستی در عرصه سیاسی و اجتماعی ندارد.

و نکته جالب آنکه بزرگتر این سایت که سابقه سیاهی در تخریب چهره سیاسیون دارد با نزدیک شدن به زمان انتخابات و با توجه به بی مایگی خود و اطرافیانش برای حضور در عرصه رقابت در به در به دنبال جلب حمایت چهره های تاثیرگذار شهر از جمله شهردار و … است(از ثبت نام های خانوادگی آقایان فعلا چیزی نمیگوییم)چهره هایی که هر کدام را به بهانه ای کثیف و با تکیه بر ناراستی و دروغ تخریب کرده است.

پایگاه خبری ایستار چون گذشته نه تحت تاثیر لجن پراکنی قرار خواهد گرفت و نه از موضع عدالت خواهانه خود کوتاه خواهد آمد و نه مورد حمایت هیچ نهاد و ارگانی است.

ما منتظر فرا رسیدن روزگاری هستیم که تخریب گر اصلی به میدان آمده و مجبور به عرضه فکر و عمل خود به افکار عمومی باشد.

آن روز زمانی خواهد بود که برای پاسخ به عمری تخریب گری و لجن پراکنی ، موضع خود را مشخص خواهیم کرد.

ضمنا در خصوص انتصابات شرکت ملی صنایع مس که ناشی از بی عرضگی نماینده رفسنجان و اعمال نفوذ یکی از نمایندگان ضد رفسنجانی، کرمان است بیشتر خواهیم گفت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.