منو

سیپاد در رفسنجان قطع نیست

مدیرعامل سازمان  حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اشاره به وجود حدود 120 دستگاه مینی بوس خدمت رسان در شهرستان گفت: تعداد زیادی از این خودروها به دستگاه سیپاد مجهز شدند و در تأمین سهمیه سوختشان مشکلی ندارند و سیپاد قطع نیست.

۱۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، محمدرضا سلمانی اظهار کرد: دستگاه سیپاد دستگاهی است موقعیت یاب که استانداردهای ابلاغی وزارت کشور را دارد و بر روی ناوگان باری و مسافربری دیزلی نصب می شود و رانندگان این خودروها به ازای مسافتی که با خودرو طی می کنند، سوخت دریافت می کنند لذا سیپاد سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل درون شهری است.

وی افزود: از 2 سال قبل جهت جلوگیری از قاچاق سوخت، دولت سامانه سیپاد را طراحی کرد و بر اساس پیمایش خودروها، سهمیه سوخت در اختیار رانندگان قرار می دهد البته در حوزه باربری و مسافربری جاده ای این دستگاه بر روی خودروها نصب شده و در حوزه داخل شهری هم از دو سال قبل که دولت اعلام کرده متأسفانه تعدادی از مینی بوس ها سهل انگاری و بی توجهی کردند و دستگاه سیپاد را نصب نکردند و این کاهش سهمیه سوخت آن ها نتیجه بی توجهی شان به ثبت نام و نصب دستگاه بوده است.

سلمانی با اشاره به اینکه سامانه سیپاد کشوری است و مختص منطقه خاصی نیست بیان کرد: لذا رانندگانی که دستگاه سیپاد را نصب نکرده و امسال دیر اقدام کردند و نیز ثبت نام در سامانه سیپاد، خرید و نصب دستگاه زمانبر است و صبوری نیاز است تا این خودروها هم به دستگاه سیپاد مجهز شوند.

وی ادامه داد: سامانه سیپاد کشوری است و اگر قطع یا وصل باشد در کل کشور قطع و وصل است.

سلمانی با اشاره به وجود 4 شرکت ساخت دستگاه سیپاد در کل کشور تصریح کرد: معترضین در رفسنجان اعتراضشان بی مورد است و ما اقدامات ثبت نام آن ها را در سامانه  انجام می دهیم و در خصوص سرعت بخشی تأمین و نصب این دستگاه رایزنی خواهیم کرد تا هرچه سریعتر بتوانند نصب کنند


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.