منو

رسیدگی به مشکلات قضائی مردم رفسنجان با حضور رئیس کل دادگستری کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان به درخواست‌های تعدادی از مردم این شهرستان رسیدگی و دستورات قضائی لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد.

۱۷ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از فارس، یدالله موحد در جریان این دیدار که در محل دادگستری شهرستان رفسنجان برگزار شد، حفظ کرامت مردم را از اولویت‌های مهم قوه قضائیه برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین در سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان عملکرد شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

یدالله موحد در این سفر ضمن دیدار با اعضای شورای شهر رفسنجان، مسائل مربوط به احداث ساختمان جدید دادسرای این شهرستان را بررسی کرد. وی در ادامه در جمع قضات این شهرستان به تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های قوه قضائیه پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان نیز در این بازدید گفت: با توجه به بالا بودن آمار موجودی پرونده‌های شعب اجرای احکام و وجود پرونده‌های مسن در شعب بازپرسی این شهرستان، تلاش مضاعفی برای تعیین تکلیف این پرونده‌ها انجام شد.

ایمان شهسواری افزود: در گذشته وضعیت نا به سامانی در این شهرستان به دلیل حضور و اقدامات اراذل و اوباش وجود داشت که در این راستا از ماه گذشته تقریبا اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان شناسایی شده‌اند و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد و بر مبنای اقدامات انجام شده در این حوزه، در حال حاضر نزاع‌ها در این شهرستان کاهش چشمگیر یافته است.

وی یادآور شد: به منظور کاهش ورودی پرونده‌ها به شعب دادیاری، بخشی از پرونده‌های مرتبط با تصادفات به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده و شعب دادیاری در حوزه تصادفات به پرونده‌های منجر به فوت رسیدگی می‌کنند و با این اقدام ورودی شعب دادیاری نیز به وضعیت نرمال رسیده ست.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.