منو

کارفرما در رفسنجان به دلیل بکارگیری اتباع بیگانه بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شد

 یک واحد فرآوری پسته در رفسنجان مورد بازرسی قرار گرفت و ۲۶ تبعه بیگانه غیرمجاز در آن دستگیر و صاحب این ترمینال ضبط پسته(واحد فرآوری پسته) هم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

۰۹ آذر ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، براساس دستور العمل قرارگاه طرد اتباع غیر مجاز، گشت پلیس اطلاعات امنیت عمومی شهرستان با هماهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی بازرسی از یک واحد ترمینال ضبط و فرآوری پسته تعداد ۲۶کارگر اتباع غیرمجاز را دستگیر کرد.

این اتباع بیگانه غیرمجاز فاقد مدارک هویتی و مدارک اشتغال به کار هستند که دستگیر شدند.

همچنین کارفرما و صاحب این واحد فرآوری پسته به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه گردید.

پیام هشداردهنده:کارفرمایان از بکارگیری اتباع غیرمجاز و فاقد کارت اشتغال معتبر، خودداری نمایند، کارفرمایانی که برگ جریمه خود را پرداخت نکنند واحد کسب و کارشان پلمپ و یا درصورت تکرار تخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند.

در خصوص بکارگیری اتباع بیگانه نگاه مردم باید قانونی و عدم بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.