منو

اعلام آمادگی شورای شهر در حمایت از کودکان سندرم داون

شورای شهر رفسنجان با پیشنهاد تدوین طرحی در حمایت از کودکان سندرم داون موافقت کرد.

۱۳ آذر ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، کمیسیون بهداشت و محیط زیست به ریاست دکتر فاطمه کردستانی و با حضور اعضای شورای شهر رفسنجان برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره کانون صبح کویر رفسنجان، همزمان با روز جهانی معلولین میهمان جلسه بودند و به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

کانون فعالیت های اجتماعی صبح کویر در سال ۱۳۸۶ با هدف پیشگیری و کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی و زیست محیطی تشکیل شد و با شکل گیری کارگروه های محیط زیست، کودک، کتاب و ورزش فعالیت های خود را آغاز کرد.

اعضای کانون فعالیت های اجتماعی صبح کویر رفسنجان، در راستای اهداف خود و با همکاری مرکز سندرم داون رفسنجان درخواست مساعدت در زمینه تجهیز و ارائه خدمات آموزشی (گفتاردرمانی- کاردرمانی) مرکز سندرم داون را داشتند که مقرر شد با محوریت اداره بهزیستی و با حضور نمایندگانی از کانون صبح کویر، فرمانداری و شهرداری طرحی در حمایت از این کودکان تدوین و برای تصمیم گیری نهایی به شورا ارائه گردد.

همچنین در این جلسه غلامحسینی معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان درخصوص جمع آوری مکانیزه زباله ها از سطح شهر مواردی ذکر کرد و پیرامون فرهنگ سازی در جمع آوری و تفکیک زباله و خدمات به موقع و زمانبندی شده ماشین های جمع آوری زباله در معابر اصلی شهر به مواردی اشاره کرد.

در ادامه کمیسیون بانوان به ریاست دکتر مه لقا حکمت برگزار گردید و نمایندگانی از صنف خیاطان زنانه به بیان مشکلات و مسائل این صنف پرداختند و مقرر شد در جلسه ای با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره اصناف و رئیس صنف خیاطان مشکل آنان مطرح، بررسی و تصمیمات مقتضی اخذ گردد


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.