منو

مردم گزارش دهند: اخبار و اطلاعات انتخاباتی و تخلفات این عرصه در رفسنجان رصد می شوند

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان با اشاره به اینکه هیات بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان تشکیل شده است گفت: این هیات وظیفه پایش و کنترل اخبار و اطلاعات انتخاباتی سطح شهرستان، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله، تهیه گزارشات مستدل و به موقع از تخلفات اشخاص (حقیقی و حقوقی)، داوطلبان انتخابات و دستگاههای اجرایی را برعهده دارد و مردم می توانند کتبی یا تلفنی گزارش دهند.

۲۲ آذر ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، دکتر محمدرضا رحمانی در خصوص انتخابات پیش رو اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات که مکررا توسط مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده ” انتخابات در کشور،یک حرکت نمایشی نیست، پایه نظام همین انتخابات است” و در راستای اجرای ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، وزارت کشور مامور اجرای قانون و حسن برگزاری جریان انتخابات می باشد.
وی افزود: در همین راستا هیات بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان پس از انتخاب اعضای هیات بازرسی به همراه دبیرخانه مربوطه آغاز به کار نموده است.
دکتر رحمانی بیان کرد: این هیات وظیفه پایش و کنترل اخبار و اطلاعات انتخاباتی سطح شهرستان، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله، تهیه گزارشات مستدل و بموقع از تخلفات اشخاص (حقیقی و حقوقی)، داوطلبان انتخابات و دستگاه های اجرایی را برعهده دارد.
وی تأکید کرد: شماره های ذیل در اختیار همشهریان قرار گرفته تا در صورت مشاهده یا اطلاع از موارد ذکر شده در متن اطلاعیه، موارد را  به این فرمانداری اعلام نمایند.
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری رفسنجان- 34254044
دفتر هیات بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان – 34254052
دکتر رحمانی گفت: ضمنا همشهریان می توانند موارد مکتوب خود را در هر زمان (ساعات اداری و غیر اداری) از طریق شماره فاکس دفتر هیات بازرسی انتخابات شهرستان -34255033


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.