منو

آقای مس، مرد باش!!!

۰۱ دی ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار// اوضاع آشفته و مصیبت بار باشگاهای وابسته به شرکت ملی صنایع مس ، داد همه، از مدیر عامل و سرمربی و بازیکن و کادر فنی تا هوادار و اصحاب رسانه و … را درآورده است.

شرکت ملی صنایع مس که روزگاری بی حساب و کتاب در حوزه ورزش هزینه می کرد با آمدن رستمی ترمز هزینه ها را به صورت غیر معقولانه کشید و در ظرف دوسال باشگاهای وابسته به خود را به خاک سیاه نشاند.

اینکه چه شد از خاصه خرجی سعد محمدی به گدا بازی رستمی و خرمی شاد رسیدیم مثنوی دور و درازی است که در این شرایط هوادار و مخاطب عصبانی رفسنجانی حوصله شنیدن آن را ندارد.

آقای مس مرد باش و حرف آخر را اول بزن،اگر قصدی برای باشگاه داری نداری، به جای پنهان شدن پشت مدیران عامل فلک زده ،مردانه مسوولیت را بپذیر و در باشگاه ها را تخته کن و اگر هم می خواهی با مدیران عاملت بازی سیاسی کنی بدان این تو بمیری از آن تو بمیری ها است.

چگونه می شود باور کرد که مجموعه ای از یک سو بدهی های ۲۵۰ میلیاردی باشگاه مس را برای نپذیرفتن مسوولیت هزینه های باشگاه بهانه می کند و از سوی دیگر به مسببین اصلی ماجرا و حامیان آنها سمت و پست هبه می کند؟؟؟ این چگونه مدیریتی است که نه می کشد نه آزاد می کند؟

قطع به یقین ادامه این روند اعصاب خرد کن این ذهنیت را در مخاطب ایجاد می کند که مدیران فعلی شرکت مس (همانطور که در انتصابات اخیرشان پیداست ) قصد بازی سیاسی با وضعیت باشگاه های صنعت مس را دارند.

دوستانه و برادرانه به مسوولین ارشد مس توصیه می کنیم دست از این برخوردها بردارند که افتادن آب پای این دیوار قبل از هرکس، خانه را بر سر خودتان خراب خواهد کرد، حال خود دانید.

تارنمای ایستار قصد دارد به زوایای مختلف مسائل پشت پرده باشگاه صنعت مس و دلایل اصلی عدم حمایت مسوولین شرکت ملی و مدیران مجتمع مس و صندوق بازنشستگی و نماینده مجلس از آن بپردازد و انشاءالله در روزهای آتی یادداشتهایی را منتشر خواهد کرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.