منو

نقش پررنگ هیات فوتبال رفسنجان در به حاشیه کشاندن باشگاه مس رفسنجان

۰۲ دی ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار//نشست پر حاشیه چند روز پیش ساکت الهامی پس از بازی با ملوان انزلی بحث داغ رسانه های ورزشی کشور بود. فیلم کامل این نشست نشان می دهد با توجه به حضور جمع زیادی از خبرنگاران در محل کنفرانس خبری که خواهان پرسش از سرمربی مس رفسنجان هستند اما تنها یک خبرنگار و یک عکاس در حال مناظره با سرمربی مس رفسنجان هستند.

طبق قوانین لیگ ،کنفرانس بعد از بازی فوتبال محل پرسش و پاسخ سرمربی فوتبال تیم ها در خصوص مسائل فنی دیدار است و محلی برای پرسش و پاسخ یا صحبت درمورد سایر مسائل ورزشی و غیر ورزشی نیست.
جالب تر آن است که یکی از خبرنگاران عصبی که مدام در حال حمله به مدیر عامل باشگاه است و به جای پرسیدن سوال خود درحال سخنرانی است، اصلا ای دی کارت حضور در کنفرانس خبری پس از بازی را ندارد!

او درواقع عکاس گوشه زمین است که بر اساس مستنداتی که به ایستار رسیده، در گوشه زمین از هواداران می‌خواهد که علیه الهامی شعار بدهند.

در خصوص به حاشیه کشاندن این نشست پس از بازی از نقش پررنگ هیات فوتبال شهرستان رفسنجان نباید غافل شد. هیاتی که همواره در به حاشیه کشاندن باشگاه مس در دوره مدیریت اخیر نقش پررنگی را ایفا کرده و خود متولی برگزاری این کنفرانس خبری بوده است.
چگونه یک عکاس وارد کنفرانس خبری شده است؟ چرا پس از به حاشیه رانده شدن کنفرانس خبری فقط به چند تذکر سوری اکتفا شده است؟ آیا هیات فوتبال وظیفه نظارتی در خصوص خبرنگاری که هواداران را به دادن شعار های تند علیه باشگاه ترغیب می کند ندارد؟

البته این موضوع که نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان رفسنجان(که از معرفی ایشان خودداری میکنیم) هم مدام در صفحه اینستاگرامی خود درحال حمله به مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان است مسئله چندان عجیبی نیست. حتی نائب رئیس هیات فوتبال در صفحه اینستاگرامی خود از عکاس بدون مجوز حاضر در کنفرانس خبری حمایت کرده است. پس معمای چگونگی صدور مجوز غیر قانونی مشخص می شود!

اشاره کردن به این موضوع که فرزند رئیس و نائب رئیس هیات فوتبال که در تیم امید مس کرمان بازی می‌کرد و انتظار می رفت شاید مانند سایر هم سن و سالانش به تیم بزرگسالان دعوت شود و دعوت نشد ، این گمانه زنی را مطرح می‌کند که مشکل نائب رئیس هیات فوتبال با پورمحمدی یک مشکل شخصی و ناشی از حسی عاطفی است.

البته بعد ها فرزند این دو مدیر هیات فوتبال که به صورت خانوادگی فوتبال رفسنجان را مدیریت می کنند، براساس شایستگی به عضویت تیم مس نوین در لیگ دسته سوم درآمد!
در خصوص مسائل هیات فوتبال رفسنجان حرفهای زیادی برای انتشار است که انشالله در وقت مقتضی منتشر خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.