منو

آقای جلالی،در مورد افتضاح ۲۵۰ میلیاردی نظری ندارید؟

۰۳ دی ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار//باشگاه مس رفسنجان این روزها در شرایط مساعدی بسر نمی بردبدهی سنگین دوران مدیریتی قبل در کنار عدم حمایت مدیران شرکت ملی از باشگاه صنعت مس رفسنجان نفس مدیران و کادر فنی باشگاه را بریده است.

در این میان سکوت برخی از مسوولین رفسنجان به ویژه نماینده پرحاشیه آن، جای تعجب بسیار دارد.جلالی که در هر موضوع مرتبط یا غیر مرتبط اظهارات شاذ و پرحاشیه و هزینه ساز ایراد می کند ، در مورد وضعیت باشگاه سکوت اختیار کرده و کلامی صحبت نمی کند.

جلالی که حنجره خود را در ماجرای انتصاب معاون سیاسی فرماندار رفسنجان (که ارتباطی نیز به وی نداشت) در مجلس پاره کرده بود ، در خصوص به بار آمدن فضاحت 250میلیاردی بدهی باشگاه در دوره مدیریت قبل کلامی حرف نمی زند.
این در حالی است که تیم مدیریتی گذشته باشگاه و مجتمع مورد حمایت تمام قد جلالی قرار داشت و ایشان به قیمت پشت پا زدن به همه جریان انقلابی شهر نیز حاضر به ترک رفقای گرمابه و گلستان خود نشد.

از طرفی جلالی که برای حفظ منافع معدود همراهان خود جلسات پیاپی و طولانی با مدیران مس برگزار می کند کوچکترین تحرکی برای وادار کردن مدیران مس به جهت حمایت از باشگاه از خود نشان نمی‌دهد.

گویی که ایشان از وضعیت پیش آمده تحت مدیریت پورمحمدی خوشحال است و منتظر آن است که عنان باشگاه مجددا در اختیار تیم مورد حمایت ایشان قرار بگیرد.

اما بایستی به ایشان گفت: دیر نباشد که فضاحت بدهی های باشگاه و سوء مدیریت های انجام شده و پرونده قضایی مربوط به آن دامن شما را نیز بگیرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.