منو

باشگاه‌داری(نداری) شاد!!!

۰۲ بهمن ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار//در ماجراهای بحران باشگاهای صنعت مس ایران هر روز صفحه ای جدید و بی‌تدبیری و فلاحتی تازه رقم می خورد.از بریز و بپاش های دوره سعد محمدی که همین امروز هم تکلیف دهها میلیارد تومان از این خاصه خرجی معلوم نیست و مسببان در زندان به سر میبرند ، تا مچ بسته رستمی و خرمی شاد که جان همه را به لب رسانده است.

اما تازه ترین فضاحت شرکت ملی صنایع مس ایران در مدیریت ورزشی ، انتصاب شخصی معلوم الحال برای سر و سامان دادن به وضعیت باشگاهای مس بود که از همان روز اول مشخص بود باری با این شخص به مقصد نخواهد رسید.فرد مورد نظر که از خاصان درگاه سعد محمدی بود در حالی با حکم خرمی شاد دبیر کمیته ورزش شد که بسیاری با شناختی که از شخصیت و روحیات او داشتند از سرنوشت باشگاه های مس قطع امید کامل کردند.

انتصاب وی در واقع کج دهنی خرمی شاد به استان کرمان و به ویژه اهالی رفسنجان بود،از آن جهت که شخص نامبرده سابقه ای طولانی در دشمنی با کرمان و کرمانی ها دارد.خرمی شاد که بارها مدعی عدم سیاسی کاری در مس شده است ، و البته به لحاظ سیاسی کاری های عجیب و غریب و مخصوصا هماهنگی کامل با نماینده ضد رفسنجانیِ کرمان تذکراتی از سوی مسولین وزارتخانه در خصوص بکارگیری امثال دبیر کمیته ورزش گرفته بود با لجبازی مدیریتی او را بکار گماشته که یا کاری به نتیجه نرسد یا به نتیجه دلخواه مردم و هواداران رفسنجانی نرسد.

اولین نشانه این دیدگاه بیمار، همراه کردن مدیرعامل باشگاه مس سونگون برای بررسی شرایط باشگاهای مس در استان کرمان بود!!!اما آخرین حربه خرمی شاد که از آستین گماشته خود بیرون آمده، قصد وی برای برهم زدن ترکیب هیات مدیره باشگاهای مس در کرمان به ویژه رفسنجان با استفاده از مهره های غیر بومی است.علاوه بر ارضای حس دشمنی دبیر گماشته شده، مهم ترین هدف خرمی شاد پایان دادن حضور قدرتمند باشگاه صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر است ، تصمیمی که با پخت و پز نماینده ضد رفسنجانی کرمان و اجرای خرمی شاد در حال پیگیری است و البته قاعدتاً تصمیم گیران بومی رفسنجانی زیر بار چنین سیاستی نخواهند رفت.

خرمی شاد به دنبال آن است که با دست آدمی چون گماشته خود ، اساس باشگاه‌داری در استان کرمان را منهدم و نهایتا گناهش را گردن آدمی با مشخصات دبیر منصوب بیندازید.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.