منو

ثبت 420 اثر و حضور 27 استان در جشنواره سراسری فیلم رفسنجان

معاون هنری شهردار رفسنجان از ثبت نام 420 اثر در جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» خبر داد و گفت: کار هیئت انتخاب در سه بخش مستند، پویانمایی و داستانی آغاز شده است.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

 

به گزارش ایستار، سیدعباس حسینی داورانی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» از مهر سال جاری با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا و بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این رویداد که به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و در دو بخش رفسنجان و سراسری با محوریت شهر، امید و آینده برگزار می شود، 420 اثر از سراسر کشور به جشنواره ارسال که بیشترین آن ها از شهر تهران بوده است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر برای جشنواره تا سی ام دی اعلام شده بود ضمن عذرخواهی از عدم امکان تمدید ثبت نام ادامه داد: آثار متنوع و چشمگیری به جشنواره ارسال شده است و استقبال بسیار خوبی از سوی فیلمسازان را شاهد بودیم.

وی با اشاره به مشارکت فیلمسازان از 27 استان کشور، افزود: شرکت کنندگان از استان های یزد، آذربايجان شرقي، کرمان، آذربایجان غربی، اصفهان، گیلان، کردستان، بوشهر، کرمانشاه، سمنان، تهران، البرز، خوزستان، هرمزگان، قزوین، لرستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، قم، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی در این جشنواره حضور دارند.

دکتر حسینی تصریح کرد: با اتمام مهلت پایانی ارسال اثر، فرآیند بررسی فیلم ها توسط هیئت انتخاب متشکل از آقایان علیرضا تقاصی، محمد خلیلی و محسن مجیدی آغاز شد و مرحله دلوری نیز در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان، با نمایش آثار برگزیده، از 13 تا 20 اسفند 1402 در رفسنجان برگزار می شود.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.