منو

رفسنجان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حاضر است

رئیس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان، گفت: با حضوری قدرتمند در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که در تهران برگزار می شود، ظرفیت های گردشگری شهرستان را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده ایم.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، حسن حسینی با اشاره به آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین المللی‌ گردشگری در تهران از ۲۳ بهمن افزود: سعی ما بر این بوده که با حضور در این نمایشگاه بین المللی ضمن معرفی هرچه بیشتر شهرستان، شرایط جذب گردشگران را در ایام نوروز و تعطیلات فراهم نماییم.

وی با اشاره به  ادامه داد: سعی شده که به شیوه های مختلف، ظرفیت های گردشگری شهرستان رفسنجان را به نحو شایسته ای معرفی کنیم تا گردشگران را برای سفر به این شهرستان ترغیب نماییم.

حسینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه پذیرای علاقمندان حوزه گردشگری و عموم است بیان کرد: در این مدت سه رویداد از شهرستان رفسنجان در این نمایشگاه برگزار خواهد شد که شامل رونمایی از فرش مانانیک( فرش خاص که طراحی آن الهام گرفته از معماری ایران باستان است)، رونمایی از اپلیکیشن حوزه گردشگری شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان و نیز رونمایی از پوستر رویداد ملی بسته بندی صنایع دستی و سوغات است.

وی خاطرنشان کرد: رفسنجان در همه زمینه ها اعم از کشاورزی، تاریخی و غیره جاذبه های گردشگری دارد به طور مثال در بخش کشاورزی این شهرستان قطب تولید پسته و پرورش اسب های اصیل است و در زمینه تاریخی نیز بزرگترین خانه خشتی جهان( خانه حاج آقا علی) و نیز منحصر بفردترین دره ایران دره راگه را داراست.

حسینی تصریح کرد: در روز پایانی نمایشگاه بین المللی‌ گردشگری گفتگوی تخصصی بین کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری در غرفه رفسنجان با موضوع ظرفیت رفسنجان برای پیوستن به شبکه شهرهای خلاق سازمان ملل برگزار می شود تا برندسازی،  بازاریابی و جذب توریست های داخلی و خارجی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه غرفه رفسنجان در سالن ۲۷ این نمایشگاه دایر است از حمایت ارگان های شورای شهر رفسنجان، شهرداری رفسنجان،  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شرکت همگامان و اتاق بازرگانی از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در این نمایشگاه قدردانی کرد


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.