منو

بیانیه شورای هماهنگی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی رفسنجان

۰۳ اسفند ۱۴۰۲

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله(ص)؛
کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.
محضر شریف،مردم و جوانان عزیز رفسنجان و انار
سلام علیکم

انتخابات مجلس به راستی کانون تحول در کشور و نقطه‌ای مهم در حل مسائل و مشکلات کشور است. با درک این مهم، هدف غایی جریان سیاسی گام دوم انقلاب اسلامی در رفسنجان و انار حضور تاثیر گذار در عرصه مهم انتخابات پیش رو با هدف درهم شکستن ساختارهای غبار گرفته فعلی و معرفی چهرهای جدید سیاسی متخصص به جای شخصیت های تکراری گذشته بوده است.
تلاش این جریان سیاسی در ماه‌های گذشته مصروف به دعوت از جوانان و نخبگان رفسنجان و انار به منظور حضور موثر در عرصه انتخابات پیش رو گردید، که در باور ما حضور پر رنگ قشر فرهیخته جامعه ، زمینه ساز انتخاباتی با مشارکت قوی، رقابت واقعی و سلامت به معنای حقیقی کلمه خواهد بود.

حاصل این تلاش‌ها افزایش انگیزه و اعتماد به نفس جوانان و نخبگان برای حضور در صحنه رقابت بود که امروز حضور تعداد بالایی از جوانان و نخبگان در میان ۵۶ کاندیدای نمایندگی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار شاهد این مدعا است .

آرمان اصلی جریان سیاسی گام دوم حاکم شدن فضای رقابتی خارج از هرگونه روش های تخریبی و سیاه نمایی بر فضای سیاسی شهر است ، فضایی که در آن گروهای سیاسی براساس توانمندی ، عملکردها و قابلیت‌های خود اقدام به کنش سیاسی می کنند و رسیدن به چنین آرمانی با حضور هر بیشتر فعالین سیاسی متخصص میسر خواهد شد.

از همین جهت و بر پایه خرد جمعی و تصمیم گروهی ، جریان گام دوم اقدام به معرفی سه چهره جوان،تحصیلکرده و متخصص برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نمود که هر کدام بهرمند از سوابق درخور علمی و اجرایی بودند.

باور ما به جوانان این شهر ریشه در این حقیقت دارد که برای تعالی و توسعه راهی جز تکیه به جوانان پرورش یافته در دامان این شهر وجود نخواهد داشت.
تجربه دوساله حاکمیت اندیشه گام دومی ها در حوزه مدیریت شهری رفسنجان، آینه ای تمام نما از اهداف و آرمان های این جریان سیاسی است.حضور پرشور متخصصین جوان در این دوره مدیریتی کارنامه ای عملی و خارج از شعار را پیش روی مردمان این سامان گشوده است که بهترین معیار برای قضاوت اهداف و عملکرد این جریان سیاسی می باشد.
اما اکنون که برای نخستین بار بیشترین تعداد داوطلبان حضور در عرصه انتخابات به مدد فراست شورای محترم نگهبان امکان حضور در عرصه انتخابات را پیدا کرده اند و اکثریت این داوطلبین متشکل از جوانان معتقد به اسلام و متعهد به انقلاب اسلامی هستند و در کنار آن از دانش و تجربه در خور توجه نیز بهره‌مند هستند،هدف اصلی جریان سیاسی گام دوم محقق گشته و تکلیف اصلی این جریان به سرانجام رسیده است، بر همین اساس جریان گام دوم دیگر تکلیفی برای ادامه حضور در عرصه انتخابات رفسنجان را ندارد.

در پایان؛ جریان گام دوم انقلاب اسلامی در رفسنجان از تک تک واجدان شرایط حضور در انتخابات ،دعوت می کند که در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در پای صندوق های اخذ آرا حاضر گردند. تجربه گذشته گواه این واقعیت است که حضور کم رنگ در پای صندوق های رای و عدم توجه به ملاک های انتخاب اصلح آینده ای پر حسرت را برای رفسنجان و انار و مردمان شریفش رقم خواهد زد .

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ
شورای هماهنگی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی رفسنجان.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.