منو

استاندار کرمان: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشور است/ انتخابات، صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است

استاندار کرمان با حضور در استودیو پوشش ویژه گفت: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که همه باید در آن مشارکت کنیم.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه 10 اسفند ماه و در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استودیو “پوشش ویژه” روابط عمومی استانداری کرمان حضور یافت و با خداقوت به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور هستیم و مقام معظم رهبری از ابتدای سال نیز به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم تاکید کردند.
وی افزود: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که باید در آن مشارکت کنیم، اگر نگاه منتقدانه داریم و به دنبال تغییر شرایط و بهتر شدن وضعیت هستیم در این انتخابات شرکت کنیم و به عنوان یک شهروند نقش جدی را در تعیین سرنوشت خودمان باید ایفا کنیم.
استاندار کرمان گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و قوانین مصوب آن مبنای حرکت، عمل و اجرای دولت است؛ قانونی که مجلس وضع می‌کند مبنای تصمیم‌گیری و قضاوت در دستگاه قضایی است، ریل‌گذاری‌های بسیار خوبی را ‌می‌تواند انجام دهد و لذا ضرورت دارد که همه در آن مشارکت داشته باشند.
فداکار عنوان کرد: کرمان، استان شهید سلیمانی است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله توجه ویژه دارند. سعی آنها بر کاهش مشارکت مردمی است و امیدواریم مردم با حضور پرشور مثل گذشته حماسه بزرگی خلق کنند.
وی ادامه داد: در همه حوزه‌ها رقابت به طور جدی وجود دارد، مردم نیز بر‌اساس شناخت به کاندید مورد نظر ‌رای می‌دهند، ما در ‌وزارت کشور مجری انتخابات هستیم و هر آنچه مردم تصمیم گرفتند، ملاک خواهد بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.