منو

انارکی، نماینده مردم رفسنجان و انار در بهارستان

احمد انارکی محمدی با کسب ۵۶ هزار و ۴۹۲ منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی شد.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش ایستار,حسین رضایی روز شنبه در تشریح نتایج آرای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی دو شهرستان مذکور اظهار داشت: احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۹۲ رای ۴۸.۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی ادامه داد: پس از وی حمید ملانوری با ۲۲ هزار و ۳۳ رأی ۱۸.۷۹ درصد آرا را کسب کرده است.

فرماندار ویژه رفسنجان افزود: حجت الاسلام حسین جلالی نیز ۱۲ هزار و ۸۴۷ رأی در قالب ۱۰.۹۶ درصد آرای مردم این شهرستان ها را به دست آورد و حایز ردیف سوم شده است.

رضایی همچنین در خصوص جمع آوری آرای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در شهرستان رفسنجان سیداحمد خاتمی ۵۲ هزار و ۳۲۱ رأی، احمد شیخ بهایی ۳۰ هزار و ۱۰۲ رأی و امان الله علیمرادی ۲۶ هزار و ۶۹۳ رأی به دست آوردند.

وی افزود: همچنین احمد کوثری ۲۳ هزار و ۲۹۶ رأی، محمد بهرامی خوشکار ۲۲ هزار و ۶۶۳ رأی و سید محمدباقر خرازی هم ۱۸ هزار و ۹۷۴ رأی کسب کردند.

رضایی تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۲۵۵ شعبه در نقاط مختلف رفسنجان و انار برگزار شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.