منو

مسابقات فوتسال جام رمضان «طلای کویر۲» به میزبانی رفسنجان برگزار می شود

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان «طلای کویر۲» ویژه تیم های فوتسال استان کرمان به میزبانی رفسنجان خبر داد.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،محمدرضا سلمانی در زمینه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان «طلای کویر۲» اظهار کرد:همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسابقات «طلای کویر۲» به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، باشگاه‌ فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، کانون بسیج ورزشکاران و هیات فوتبال شهرستان و با حضور تیم های فوتسال استان کرمان به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه سعی کردیم این دوره از مسابقات با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود، گفت: در این تورنمنت با اهدا، ۶۰ میلیون تومان به تیم اول، ۴۰ میلیون تومان به تیم دوم، ۲۵ میلیون تومان تیم سوم و ۱۲ میلیون تومان تیم چهارم از تیم های برتر تقدیر خواهد شد.

سلمانی در ادامه بیان کرد: در تورنمنت «طلای کویر2» در هر مسابقه بازیکن برتر زمین از سوی کمیته فنی انتخاب و تقدیر خواهد شد و همچین با حمایت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس در پایان رقابت ها و نظر کمیته فنی مسابقات تیم فوتسال آقایان صنعت مس رفسنجان با حضور بازیکنان برتر مسابقات «طلای کویر 2» تشکیل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان تاکید کرد: در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان «طلای کویر2» با اهدای دستکش طلا،کفش طلا، توپ طلا از گلربرتر، آقای گل و بازیکن فنی مسابقات تجلیل خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با استقبال خوب فوتسالیت های تاکنون ۲۳ تیم برای حضور در رقابت های فوتسال جام رمضان ثبت نام کردند که باتوجه به درخواست های متعدد مهلت ثبت نام تا ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان اذعان کرد: ورزشکاران برای ثبت نام میتوانند با شماره های09139937970 ,09133916295و09021768688 تماس حاصل فرمایند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + بیست =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.