منو

سرمربی مس سرچشمه:هدف ما صعود به لیگ برتر

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه دربی کرمان با چاشنی احتیاط برگزار شد گفت: دیدار برابر ملوان برای ما اهمیت زیادی دارد و به امتیازات این دیدار نیاز داریم.

۲۱ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، تیم صدرنشین مس رفسنجان در این هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در انزلی به مصاف ملوانانی می‌رود که دیگر رنگ و نشانی از ملوان موفق سال‌های گذشته فوتبال ایران ندارد؛ انزلی‌چی‌ها که حالا چند سالی است به حضور در فوتبال دسته اول ایران عادت کرده‌ و طی این سال‌ها همیشه درگیر تغییر و تحولات بوده‌اند، فردا شب میزبان مس رفسنجانی هستند که حالا اسب خود را برای حضور در لیگ برتر زین کرده است.

نارنجی‌پوشان رفسنجانی هفته گذشته با کسب یک پیروزی قاطع حسابی روحیه خود را برای این بازی خارج از خانه شارژ کردند. به همین خاطر با محمد ربیعی سرمربی این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ، پیروزی برابر رایکا بابل را یک برد شیرین وقاطع دانست و اظهار داشت: این پیروزی به لحاظ روحی و روانی هم شرایط تیم مس رفسنجان را تغییر داد، ما به واسطه تعطیلی مسابقات چند ماه از شرایط مسابقه و کسب پیروزی دور بودیم.

وی افزود: تنها شرایط جوی متفاوت موجب شده بود تا روند حرکتی تیم ما با اخلال مواجه شود، بازیکنان تیم علاقه داشتند در همان دقایق اولیه بازی به گل برسیم و همین موضوع موجب شده بود تا عجولانه بازی کنیم، اما در نهایت در همان نیمه نخست به گل رسیدیم و در نیمه دوم با تغییر برنامه‌ها توانستیم به گل‌های بعدی برسیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوالی پیرامون کیفیت پایین دربی کرمان گفت: در ارتباط با دربی باید بگویم که هر دو تیم پس از وقفه‌ای حدود 4 ماه برابر هم قرار گرفتند و این مسابقه اولین بازی دو تیم بعد از وقفه کرونا بود.

وی با بیان اینکه این دو تیم، تیم‌های اول و دوم جدول مسابقات بودند و همین مسائل موجب شده بود تا این دربی مقداری جنبه احتیاط هم داشته باشد ادامه داد: به نظر من نیمه اول آن دیدار را مس کرمان خوب بود و نیمه دوم ما تیم برتر مسابقه بودیم.

ربیعی در ادامه بیان کرد: در نهایت برای ما نتیجه مساوی بد نبود، چرا که ما با این نتیجه توانستیم فاصله امتیازی‌مان را با رقبا حفظ کنیم؛ البته اگر بچه‌های ما در نیمه دوم استفاده بهتری از موقعیت‌ها داشتند، من فکر می‌کنم که ما می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی افزود: به هر حال تیم مس کرمان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و فکر می‌کنم یکی از تیم‌هایی است که از همان ابتدای فصل با قدرت و هدف صعود به لیگ برتر بسته شده.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: به هر حال جدای از جنبه احتیاط دو تیم، من اعتقاد دارم که اگر این مسابقه در زمان و موعد مقرر خودش در همان اسفند ماه سال گذشته برگزار شده بود، دو تیم بازی تهاجمی و به مراتب بهتری را از خود به نمایش می‌گذاشتند.

وی در ارتباط با دیدار تیمش در برابر ملوانان بندر انزلی گفت: این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد؛ ملوان تیمی است که فوتبال را با جدیت، تلاش و تدبیر بازی می‌کند، آن‌ها میزبان هستند و ما هم تیم صدر جدول هستیم و به امتیازات این دیدار نیاز داریم.

ربیعی همچنین در پاسخ به سوالی که آیا بازیکنان تیمش پس از تساوی در کرمان پاداش 5 میلیون تومانی دریافت کرده‌اند، گفت: این مسائل جز مسائل محرمانه و درون خانوادگی باشگاه است، من نحوه پرداخت پاداش به بازیکنان تیم را بر محور فرمول‌بندی امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم به باشگاه داده ام و بر آن اساس باشگاه به بازیکنان پاداش می‌دهد.

وی افزود: تیم ما از ابتدای فصل هدف کسب یک رتبه تک رقمی را داشت و بودجه و سقف قراردادها و کارهایی هم که انجام شده است پائین‌تر از تیم‌هایی است که با هدف‌گذاری صعود پا به مسابقات گذاشته‌اند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: به هر حال ما برای آنکه بتوانیم یک سطح انگیزه‌های لازم را برای بازیکنان ایجاد کنیم، شرایط پرداخت پاداش را طراحی کردیم و براساس فرمول طراحی شده بچه‌ها پاداش خواهند گرفت.

وی در ادامه با قدردانی از حضور میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در رفسنجان و تماشای بازی این تیم گفت: امیدوارم در ادامه هم شاهد حضور ایشان در کنار تیم مس رفسنجان باشیم.

ربیعی افزود: باید از حمایت‌های آقایان سعدمحمدی، ضیغمی، قرایی، زیندینی و اعضای هیئت مدیره که تیم مس رفسنجان را حمایت می‌کنند تشکر و قدرانی کنم؛ بدون تردید مردم شریف و نجیب رفسنجان لیافت داشتن نماینده‌ای در سطح اول فوتبال ایران را دارند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.