منو

بازرسی های واحد های نظارتی باید در رفسنجان جدی تر انجام شود.

در مجموعه ۱۹ واحد نظارتی باید زیر مجموعه های خود را بارزسی کنند. واز این ۱۹ واحد نظارتی ۱۱ مورد گزارش بارزسی های خود را به فرمانداری ارائه داده اند و بیشتر گزارش های بارزسی های انجام از اداره مرکزی خود واحد نظارتی است.در مجموعه از ۶۴ مرکز بازرسی شده ۴۶ مورد در وضعیت سبز و۱۸ مورد در وضعیت زرد قرار دارند.باید بازرسی ها را جدی تر انجام دهیم.

۲۹ تیر ۱۳۹۹

ستاد واکنش سریع به بیماری کرونا با حضور فرماندار ،بخش داران و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در فرمانداری بر گزار شد.

به گزارش ایستار دکتر جمالی زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جلسه ستاد واکنش سریع کرونا با توجه به وضیعت قرمز شهرستان اظهار داشت: در دو ماه اخیر افزایش موارد فوتی و بستری در شهرستان داشتیم . متاسفانه هیچ زمان سابقه ی فوت ۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت نداشته ایم اما در ۲۴ ساعت گذشته این اتفاق رخ داده است.

وی ادامه داد: تا زمانی موفق خواهیم بود که نظارت ها جدی گرفته شود وادامه پیدا کنند.اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود حکم تعطیلی(حتی ادارات دولتی) قطعی است.در حال حاضر کاری جز پی گیری و نظارت نمیتوانیم انجام دهیم .

دکتر جمالیزاده تاکید کرد: ما در هفته گذشته نظارت بر فروشگاه های مواد غذایی را انجام داده ایم در مرحله اول تذکر داده ایم در این هفته ۴ مورد از فروشگاه ها تعطیل و سه مورد به دادگاه ارجاع شده اند. اما در مرحله بعد مراکز متخلف را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد. ضمن اینکه متاسفانه در هفته گذشته برای تشکیل تیم ویژه بازرسی از همکاران ما دعوت به همکاری نشده است.

هرندی فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه عنوان کرد: تعطیلی تالار ها در صورت اعلام از ستاد ملی کرونا امکان پذیر خواهد بود اگر دستور تعطیل تالار ها را تصویب کنیم مراسمات در خانه ها و بدون انجام پروتکل های بهداشتی برگذار خواهند شد پیامد های جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: از نیروی انتظامی خواهش مندم از برگزاری مراسمات در خانه باغ ها بعد از مراسم عروسی جلوگیری کنند،با توجه به ممنوعیت برگزاری همایش های دولتی و غیر دولتی امروز همایش نماز را لغو کردیم، اقامه نماز جماعت در مساجد و حسینیه ها در هفته جاری برگزار نخواهد شد ،سازمان صمت موظف است پارچه برای تولید ماسک را فراهم کند و تعطیلی مراکز توانبخشی ادامه خواهد داشت.

دکتر کد خدایی معاون برنامه ریزی و توسعه نیز ضمن ارائه گزارش بازرسی واحد های نظارتی اظهار داشت: در مجموعه ۱۹ واحد نظارتی باید زیر مجموعه های خود را بارزسی کنند. واز این ۱۹ واحد نظارتی ۱۱ مورد گزارش بارزسی های خود را به فرمانداری ارائه داده اند و بیشتر گزارش های بارزسی های انجام شده از اداره ی مرکزی خود واحد نظارتی است.در مجموعه از ۶۴ مرکز بازرسی شده ۴۶ مورد در وضعیت سبز و۱۸ مورد در وضعیت زرد قرار دارند.باید بازرسی ها را جدی تر انجام دهیم.

در این جلسه تویسرکانی جانشین فرمانده سپاه رفسنجان نیز اظهارکرد: ما توسط نیروهای بسیجی نظارت ها یی در ارامستان ها،مراکز تعویض پلاک و پارک ها انجام داده ایم که متاسفانه دیشب یک موتور قصد صدمه زدن به یکی از نیرهای بسیجی را داشته است.

وی اظهار داشت در خصوص تبدیل کارگاه های خیاطی به تولید ماسک با همیاری در تهیه پارچه وکش ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت‌.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.