منو

ساز کوک مس برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال

ساز تیم مس کرمان برای رسیدن به لیگ برتر کوک است و نتایج اخیر این تیم باعث شد تا با یک فاصله منطقی سرنوشت خود را از هرگونه وابستگی جدا کند.

۳۰ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم ، پیروزی تیم مس کرمان در برابر استقلال خوزستان موجب شد تا مجتبی حسینی و شاگردانش حالا با ایجاد یک فاصله‌گذاری اجتماعی منطقی در جدول مسابقات سرنوشت یک فصل تلاش و زحمت یک مجموعه را از هرگونه وابستگی و اما و اگر جدا کنند.

مس کرمان را باید از چند جهت تیم برتر و شاخص هفته سی‌ام لیگ دسته اول دانست. بازی کردن در هوای فوق‌العاده گرم و شرجی اهواز در شرایط عادی با سختی‌های بسیاری همراه است. حال آن که در گرمای بالای 45 درجه تیرماه در این چنین بازی مهمی هم شما باید به اهواز سفر کنید و اوضاع را به گونه‌ای مدیریت کنید که 3 امتیاز بازی را با خود از این شهر و این گرما به همراه ببری.

جدال در برابر تیم آماده این روزهای استقلال خوزستان و بیرون کشیدن 3 امتیاز این مسابقه از دل این بازی سنگین را باید کاری بزرگ و ماموریتی سخت برای مجتبی حسینی و شاگردانش در این هفته عنوان کرد.

به غیر از لایو اینستاگرام باشگاه مس کرمان چشم و گوش عوامل تیم و حتی هواداران نارنجی‌ها کیلومترها آن طرف‌تر اتفاقات ورزشگاه اراک و بازی دو تیم آلومینیوم و آرمان گهر را دنبال می‌کرد. جایی که آرمان گهر سیرجان در برابر آلومینیوم تیم دوم جدولی و رقیب چسپیده به شانه مس کرمان کار بزرگی کرد و با نمایشی منطقی و همراه با تفکر میزبان را در خانه‌اش زمین‌گیر کرد.

شرایط هفته‌های پایانی لیگ به نحوی است که اخبار خوش این دیدار و برتری شاگردان قاسم شهبا به لحاظ روحی و روانی تاثیر مستقیمی بر  بازی بازیکنان مس و حتی عوامل فنی این تیم داشت، شاید اگر اخبار خوش واصله از اراک به شکل دیگری به اهواز رسیده بود برنامه مسی‌ها هم برای تسخیر اختصاصی پله دوم جدول با اختلال هم روبه‌رو شده بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در این هفته‌ها 2 پیروزی بیرون از خانه ارزشمند را به‌دست آورده‌اند، درست مثل روزهایی که مسی‌ها با پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی و در ادامه مسابقات لیگ ساز خود را برای رسیدن به جمع بالای جدولی‌ها کوک کرده بودند و تیم فارغ از محل برگزاری بازی‌ها عیار با ارزشی به خود گرفته بود.

اکنون نیز تیم فوتبال مس کرمان به همان شرایط رسیده و عادت خوب اتفاق قشنگ برافراشته شدن پرچم مس و نام کرمان بالاتر از تیم‌های میزبان در این هفته‌ها اتفاق چندان عجیبی نیست.

دو پیروزی شیرین مقابل بادران و استقلال خوزستان و کسب دو تساوی خانگی مقابل مس رفسنجان و نود ارومیه بیانگر این واقعیت است که نارنجی پوشان در بازی‌های بیرون از خانه استرس و فشار روانی کمتری را مقابل خود می‌بینند و با تمرکز بهتری رسیدن به دروازه حریف را تمرین می‌کنند.

ماجرای دوری 7 ساله مس کرمان از لیگ برتر در این فصل شکل و روایت دیگری دارد، گویی عده‌ای دیگر امیدی به ناامیدی این تیم ندارند و به خوبی متوجه شده‌اند مس با لشکری از کرمان در راه رسیدن به لیگ برتر فوتبال است.

هنوز اما چند بازی تا پایان فصل و برپایی جشن صعود زمان باقی است، جشنی که تنها راه برپایی آن کسب امتیازات لازم از 4 دیدار باقی مانده و انتهایی فصل است، دیدارهای حساس و حائز اهمیتی همچون جدال با سپیدرود و آلومینیوم اراک که می‌توان از این دو دیدار به عنوان شاهراه اصلی و حیاتی بازگشت مس به لیگ برتر را نام برد.

حالا مجتبی حسینی و بازیکنانش اختیاردار تام اتوبوس حماسه و صعود هستند، فرمان اتوبوس حالا در دستان سرمربی جوان تیم است و او و بازیکنانش ‌باید با فرصت‌طلبی و قدرشناسی از این موقعیت بهره‌برداری کافی کنند و با عبور از سد سپیدرود و تثبیت موقعیت مس در جدول، حسن انجام کار خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

در هفته‌های اخیر محمود محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس با هجمه‌های بسیاری از سوی افرادی خاص و شناخته شده روبه‌رو بود، افرادی که با طراحی سناریوهای مختلف برهم زدن تمرکز و آرامش تیم را نشانه رفته بودند، اما سکوت و صبوری وی و سایر مقامات باشگاه مس موجب شد تا تیر حاشیه‌سازان به سنگ خورده و همه نقشه‌های آنان نقش برآب شود


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.