منو

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر شمال کرمان دارای مشکلات قضایی/تحویل ۵۰۰ واحد تا پایان شهریور

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر شمال استان مشکلات قضایی دارند که عمده آنها در شهر کرمان هستند.

۳۰ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایسنا،”علی حاجی‌زاده” صبح امروز ۳۰ تیرماه در جمع خبرنگاران درباره مشکلات برخی از مسکن مهرهای استان کرمان گفت: لوله‌های فاضلاب در مسکن مهر هر ساختمان مسکونی و غیرمسکونی شرایط خاص حود را دارد و ساختمانی که چند سال است به بهره‌برداری رسیده است باید هیات امنای ساختمان یا اعضا بحث بهره‌برداری، نگهداری و مشکلات آن ساختمان را بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مسکن‌های مهر در زمان تاسیس حتما باید پایان کار ساختمان را کسب کرده و این پایان کار سند بهره‌برداری خواهد بود ادامه داد: اطراف محوطه تعدادی از ساختمان های مسکن مهر استان خاکی است که غالبا این مسکن‌ها مربوط به شرکت تعاونی بوده و باید به وسیله اعضا و تعاونی مربوطه محوطه‌سازی آنها انجام شود ضمن آنکه باید قبل از تحویل محوطه‌سازی را انجام می‌دادند لذا محوطه سازی مسکن‌های مهر که توسط تعاونی‌ها احداث شده است بر عهده اعضا و شرکت تعاونی است گفتنی است که بحث آسانسورها نیز جزء آیتم‌های بوده که در زمان دریافت پایان کار باید نصب می‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: همه پروژه‌های مسکن مهر دارای ناظر بودند و اگر ساکنین ساختمان‌های مسکن مهر معتقدند که مشکلات ساختمان های آنها مربوط به قبل از بهره‌برداری است باید به سازمان نظام مهندسی مراجعه کرده و پیگیری این موضوع را از این ارگان داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره آخرین وضعیت ساخت و سازهای مسکن مهر در استان کرمان اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی شمال استان ۳۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر داشتیم که ۲۹ هزار مورد آن تاکنون به بهره برداری رسیده و ۳۸۰۰ واحد باقیمانده که ۳۴۰۰ واحد آن دارای مشکلات همچون قضایی یا فاقد متقاضی است و ۵۰۰ واحد باقیمانده نیز بدون مشکل هستند که حداکثر تاپایان شهریورماه تکمیل و تحویل داده خواهند شد.

حاجی‌زاده با بیان این مطلب که بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر شمال استان مشکلات قضایی دارند که عمده آنها در شهر کرمان هستند، تصریح کرد: آمادگی لازم برای واگذاری اراضی با کاربری فضای سبز به شهرداری برای ارایه خدمات روبنایی و ایجاد فضای سبز داریم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.