منو

جایگاه های cng /دفاتر پیشخوان دولت رفسنجان در وضعیت قرمز به سر میبرند

۱۳ دفتر پیشخوان دولت که زیر مجموعه های اداره پست هستند در وضعیت زرد و قرمز قرار دادند و هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نمیشود و حتی محافظ بین مراجعه کنند و کارمند وجود ندارد.

۱۲ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،مجید فصیحی‌هرندی در جلسه چهل ویکمین ستاد کرونا شهرستان تاکید کرد: اگر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت سطوح و دست به درستی انجام شود بالای 80 درصد از شیوع کرونا پیشگیری خواهد شد. در زمینه ی قیمت ماسک و نحوه توزیع باید از مصوبات ستاد کرونای استان پیروی کرد .

کریمی مسئول امور بهداشتی شرکت نفت عنوان کرد: تمام جایگاه‌های سوخت شهرستان رفسنجان و انار را بازدید کرده ایم. و به مراکز زرد و قرمز در بازدید اول اخطار دادیم .در بازدید اول فقط پنج جایگاه سبز  اما در حال حاضر به هشت جایگاه سبز رسیده ایم . در بازدید هفته جاری 10 جایگاه سوخت بازدید شده است که دو جایگاه سبز، پنج جایگاه زرد و سه جایگاه قرمز قرار داشتند.

نمایند شرکت نفت تاکید داشت: سه جایگاه قرمز دو جایگاه مربوط به cng است جایگاه های سی ان جی که زیر نظر شهرداری هستند که از نظر ماسک و مواد ضدعفونی قرمز هستند اگر در مرحله دوم باز هم قرمز باشند به کمیسیون تخلفات شرکت نفت معرفی می‌شوند وبر خورد جدی با انها انجام خواهد شد.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان در ستاد کرونای رفسنجان بیان کرد: یکی از کمیته‌های 22 گانه نظارتی در سطح استان کمیته نظارت بر اماکن ورزشی با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان در مرکز استان و ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌هاست که پروتکل‌های بهداشتی مد نظر را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردیم و رشته‌هایی که از ستاد ملی و استانی کرونا در ورزش اجازه فعالیت دریافت کرده بودند فعالیت خود را با نظارت ما براساس سه آیتم تهویه مطبوع و مطلوب، فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده شروع کردند.

وی در ادامه گفت : از شیوع کرونا تا به امروز گزارشی از ابتلا به این ویروس در مجموعه پرسنل هم در اداره کل و هم در شهرستان‌ها و ورزشکاران دریافت نکرده ایم.

مجید شهابی نماینده اداره پست رفسنجان در اخر این جلسه عنوان کرد:۱۳ دفتر پیشخوان دولت که زیر مجموعه های اداره پست هستند در وضعیت زرد و قرمز قرار دارند و هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نمیشود و حتی محافظ بین مراجعه کنند و کارمند وجود ندارد.

شهابی در ادامه بیان کرد: در سه ماه اول سال به علت شیوع بیماری کرونا مرسوله های دریافتی شهرستان ۳۰۰ درصد افزایش یافتند و اداره پست امادگی مقابله با این حجم بسته دریافت شده را نداشت. به همین علت از طریق پیامک از گیرنده درخواست میشد با مراجعه به اداره ی پست بسته خود را دریافت کند.اما از اول تیر ماه این چالش را رفع کردیم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.