منو

امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛ نماز جمعه منبر و تریبون نظام است نه بلندگوی یک تفکر و جناح

امام جمعه رفسنجان گفت: نماز جمعه منبر و تریبون نظام و بیان مواضع رهبری و ارزش های اسلامی و دینی مسلمانان است.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در جلسه ستاد نمازجمعه رفسنجان با تبریک دهه امامت و ولایت و با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بر اهمیت جایگاه رهبری الهی تاکید و اظهار کرد: ولایت و و امامت جزو اصول و فروع دین است، طبق آیه ای از قرآن کریم جایگاه رهبری الهی از نماز بالاتر است.

امام جمعه رفسنجان همچنین با تاکید بر اهمیت جایگاه نمازجمعه تصریح کرد: نماز جمعه منبر و بلندگو و تریبون نظام و بیان مواضع رهبری و ارزش های اسلامی و دینی مسلمانان است نه بلندگوی یک تفکر و جناح، همه باید در هر چه با شکوه برگزار کردن آن تلاش کنند.

 در ماه محرم با شیوه جدید بدون تجمع عزاداری کنیم

احمد جمالی زاده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این جلسه با اظهار تاسف از عدم برگزاری نماز جمعه در این شرایط کرونا بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و وضعیت قرمز شهرستان مردم باید بیش از گذشته مسائل بهداشتی را رعایت کنند و اصراری بر برگزار شدن مراسم های محرم نداشته باشند.

وی افزود: مردم باید شرایط و سبک زندگی خودشان را با بیماری کرونا تغییر دهند اگر ۸۰ درصد مردم مسائل و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند این بیماری مهار می شود.

جمالی زاده تصریح کرد: در این شرایط درست است که نماز جمعه تعطیل شده است ولی نباید فضای شهر را از دست دارد با توجه به مراسم هایی که در پیش رو داریم متناسب با آنها در فضای شهر شور و نشاط برای دهه امامت و عید غدیر و برای دهه ماه محرم با شیوه جدید بدون تجمع عزاداری کنیم.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه مردم را باید به سمت شیوه جدید کارهای فرهنگی سوق داد، بیان کرد: کنترل بیماری کرونا یکی از اولویت های ماست و نجات جان یک فرد بزرگترین خدمت به مردم  است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.