منو

مدیرکل: شهرستان‌ها نقش هم‌افزایی را در توسعه ورزش کرمان ایفا کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تمام شهرستان‌ها باید نقش هم افزایی را در رشد و ارتقای ورزش استان کرمان ایفا کنند زیرا این هم‌افزایی می‌تواند توانمندی‌های تمام استان به‌ویژه منطقه شرق و جنوب ارا به منصه ظهور برساند.

۱۶ مرداد ۱۳۹۹

میثم پاریزی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان با حضور رییس فدراسیون و اعضای این هیات افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی باید برنامه‌های خود را در قالب توسعه متوازن در ۲۳ شهرستان توابع استان کرمان دنبال کنند و در این راستا برنامه‌های مسئولان ارشد استان باید پیگیری و اجرا شود.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم هیچکس صفر و یا ۱۰۰ نیست لذا باید از ظرفیت تمامی انسان‌ها با توجه به توانمندی و علاقه‌مندی آنان بهره ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برگزاری مجمع‌ها و قرار گرفتن افراد در معرض انتخاب به‌منزله توانمندی و به‌دوش گرفتن بخشی از بار ورزشی استان است که امیدواریم این اتفاق به استفاده از ظرفیت‌ها و بالاترین سطح ورزش استان بینجامد.

وی با بیان اینکه رشته قایقرانی به‌تنهایی می‌تواند برای استان کرمان کسب سهمیه کند عنوان کرد: در این زمینه شورش دلپسند توانسته در پاراالمپیک برای استان کرمان کسب سهمیه و سکو کند و این اتفاق در حوزه المپیک نیز باید برای استان کرمان بیفتد و این خواسته می‌تواند با اقدامات برنامه محور محقق شود.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک عید غدیر و درود بر روح ملکوتی شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: رسانه نقش هم افزایی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان و سایر ادارات و هیات ها و باشگاه ورزشی بپردازند.

وی تصریح کرد: ورزش کرمان با وجود تمامی تحریم‌ها و مسائل اقتصادی و شرایط دشوار وزارت خانه‌ها و ادارات‌کل و فدراسیون‌ها در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته و با وجود تلاش و تعامل و همت روسای ادارات شهرستان‌ها، هیات‌ها و باشگاه‌ها هفته‌ای وجود ندارد که شاهد موفقیت جوانان و ‌ورزشکاران این استان در سطح ملی نباشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه یابد و گستردگی ورزش استان در همه رشته‌ها دنبال شود.

سکاندار ورزش استان کرمان گفت: قایقرانی یک رشته المپیکی باتنوع بسیار و تعداد رشته قابل قبول است و این ورزش محدود به استان‌های وصل به دریا نیست و به توان، تفکرات و همت افراد بستگی دارد.

وی عنوان کرد: رییس هیات قایقرانی استان کرمان طبق برنامه‌ها مسیر کار و رسالت خود را در تمامی استان دنبال کند و خود را به شهرستان و شهر کرمان محدود نداند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها نیز باید با مطالبه‌گری قایقرانی را در منطقه خود فعال و پیشنهاد ابلاغ ریاست هیات‌های شهرستانی را به استان ارائه کنند و متناسب با ظرفیت‌ها و استخرها این ورزش در تمامی مناطق استان کرمان اجرا شود.

پاریزی با اشاره به برگزاری دشوار مجامع انتخاباتی با وجود شیوع ویروس کرونا افزود: امروز پس از چندماه مجمع انتخاباتی قایقرانی را در استان کرمان داشتیم و تکلیف برگزاری مجامع برعهده دیگر هیات‌ها نیز قرار دارد که ورزش استان متضرر نشود.

وی ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان در بحث مجمع‌های انتخاباتی هیات‌های ورزشی جانب بی‌طرفی را رعایت کرده و هر کاندید اصلحی در مجمع‌ها ثبت‌نام به‌عمل آورده و این انتخابات در نهایت عدالت و دقت برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان هیچ دخالتی در مجمع‌های انتخاباتی ندارد و فرایند انتخاب برعهده اعضای مجمع قرار داده شده و رییس منتخب مورد تایید ما است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی باید متناسب با ظرفیت‌های استان کرمان باشد تصریح کرد: این استان با ظرفیت‌های قوی بنگاه‌های اقتصادی و اقلیمی مناسب می‌تواند نگاه ویژه فدراسیون‌ها را برای برنامه‌های ورزشی و اردوها به این استان جذب کند و بستر را برای آن فراهم می‌کنیم.

پاریزی بیان داشت: مجمع‌های انتخاباتی عقب مانده را با همکاری و روسای فدراسیون‌ها دنبال می‌کنیم و مجامع سالیانه به‌صورت ویدئوکنفرانس در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: هیچ بهانه‌ای برای انجام نگرفتن امور ورزشی از سوی روسای هیات‌های ورزشی استان نمی‌پذیریم و هیات‌های استانی وظیفه نظارت و گسترش پوشش حمایتی بر ۲۳ شهرستان را برعهده دارند.

وی تاکید کرد: هیات‌های ورزشی یکی از اولویت‌ها را آموزش و دیگری به حوزه بانوان توجهی ویژه داشته باشند زیرا معتقدیم ۵۰ درصد از جامعه هدفمان در ورزش استان بانوان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ظرفیت‌های حوزه قهرمانی ورزش بانوان چه بسا در این استان بیشتر از آقایان نیز هست و با نگاه توسعه متوازن فعالیت رشته قایقرانی را در استان کرمان دنبال کنیم که به موفقیت دست یابیم./ایرنا


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.