منو

اهدای 900 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط خیریه کوثر رفسنجان

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان گفت: این خیریه از سال 90 تأسیس شده و تا کنون 900 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان اهدا کرده است.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، محسن اسماعیلی در حاشیه آیین افتتاح خیریه کوثر شعبه کشکوئیه اظهار داشت: خیریه کوثر از سال 90 در رفسنجان تأسیس شده و هدف اصلی آن تأمین جهیزیه بوده که تا امروز نزدیک به 900 مورد جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان عنوان کرد: مبالغی به‌عنوان کمک به نیازمندان واقعی اهدا شده و 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل صندوق خیریه به نیازمندان واقعی شهرستان وام بدون سود اعطا شده است.

وی با بیان اینکه خیران حمایت خیلی خوبی انجام دادند که قدردانی ویژه از مسئولان و خیران داریم که همیشه ما را حمایت کردند، افزود: هدف خیریه کوثر رقابت نیست، با وجود 21 خیریه در سطح شهرستان رفسنجان خیریه‌های فعال با هم همکاری می‌کنند و در یک سایت تمام نیازمندانی که به خیریه‌ها مراجعه می‌کنند نام‌شان ثبت می‌شود که برای ارائه خدمات از موازی‌کاری جلوگیری شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در کشکوئیه هم این برنامه اجرا می‌شود که همراه با خیریه آبشار عاطفه‌ها که در این منطقه شعبه دارد، همکاری داشته باشیم که موازی‌کاری نشود تا خدمات متنوع بدهیم.

وی اضافه کرد: در کشکوئیه نزدیک به 50 خانواده زیر پوشش داریم و حداقل اقلام اصلی جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و لوازم دیگر را به آنها اهدا کردیم و همواره سعی کردیم گرهی از کار نیازمندان با حفظ کرامت کامل خانواده‌ها باز کنیم که به لطف خدا و با توجه به رضایت مردم تا اینجا موفق بودیم.

مدیرعامل خیریه کوثر در بخش دیگری از سخنانش گفت: دلیل اینکه در کشکوئیه شعبه دای کردیم؛ اینکه هم جذب خیران برای کمک‌رسانی بهتر و بیشتر شود و دیگر اینکه مسافت راه از  پیش پای نیازمندان برداشته شود که هم مسیر طولانی و پرخطر است هم خانواده‌ها واقعا توان پرداخت کرایه رفت و برگشت را ندارند، لذا با تشکیل این شعبه در همین جا پرونده تشکیل و رسیدگی می‌شود.

وی اظهار کرد: اعطای وام هم در کشکوئیه انجام می‌شود و نیازمندان واقعی می‌توانند از وام بدون سود خیریه بهره‌مند شود.

اسماعیلی اذعان داشت: خیریه کوثر بدون تحقیق یک ریال کمک به هیچ‌کس کمک نمی‌کند بلکه با گروه تحقیق خیلی قوی که داریم با حفظ آبروی خانواده کار تحقیقات انجام و بر اساس نیاز خانواده کمک‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان از توزیع غذای گرم و گوشت نذری در طول سال و به ویژه در این ایام به نیازمندان خبر داد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.