منو

راه‌اندازی اتحادیه انجمن‌های میراث فرهنگی کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: به زودی اتحادیه انجمن‌های میراث فرهنگی این استان راه‌اندازی می‌شود.

۲۳ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از فارس ، فریدون فعالی در دیدار با اعضای انجمن‌های مردم نهاد میراث فرهنگی کرمان ضمن تبریک سالروز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: راه‌اندازی اتحادیه انجمن‌های میراث فرهنگی، در هم‌افزایی و اتحاد بین انجمن‌ها تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه با مجموعه افرادی که دارای توانایی‌های مختلفی هستند خروجی مثبتی خواهد داشت، اظهار کرد: امیدواریم به این امر مهم از سوی انجمن‌ها بیشتر پرداخته شود و این اداره کل هم در کنار شما خواهد بود زیرا نتایج این همکاری و همیاری‌ها به شکوفایی فرهنگ و صنعت گردشگری استان منجر خواهد شد.

فعالی به اهمیت حضور افراد متخصص در اتحادیه انجمن‌های میراث فرهنگی اشاره و افزود: خوشبختانه انجمن‌های میراث فرهنگی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به‌عنوان بازوی اجرایی قوی در کنار اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به علاقه ذاتی و پشتکاری که در  انجمن‌های مردم نهاد این استان وجود دارد این اتحادیه می‌تواند به‌عنوان پایلوت در سطح کشور معرفی شود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 70 درصد فرایند ثبت اتحادیه انجمن‌های میراث فرهنگی طی شده است، تصریح کرد: باید بخشی از ماموریت‌های این اداره کل به اتحادیه سپرده شود تا با تهیه طرح و ارائه آنها در گروه کاری میراث فرهنگی به این ماموریت‌ها جامه عمل پوشانده شود.

فعالی با اشاره به اینکه این اداره کل بدون همکاری انجمن‌ها نمی تواند رسالت مدیریتی خود را به انجام رساند، افزود: انجمن‌ها در صورت داشتن برنامه‌ای منسجم و هماهنگ می‌توانند به تحولات صنعت گردشگری کرمان کمک زیادی کنند.

وی با بیان اینکه انجمن‌ها با رفع نواقص و افزایش نقاط قوت، متفاوت‌تر و قوی‌تر از سال‌های گذشته عمل کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت در حال کوچک شدن است، بدون شک بیشتر کارها به انجمن‌های مردم نهاد واگذار خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.