منو

استان کرمان با مشکل کسری ۱۲۰ میلیاردی پرداخت حقوق مواجه است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به کسری ۱۲۰ میلیاردی پرداخت حقوق در استان گفت: حقوق‌ها تا ماه جاری پرداخت شده است.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم، جعفر رودری در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جاری که به ریاست فدائی استاندارکرمان و با حضور با حضور پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، آیت‌اللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه بودجه هزینه‌ای سال 98 استان کرمان بسته شده اظهار داشت: در تملک دارائی مجموعا  هزار و 976 میلیارد تومان ابلاغی پایان سال برای 98 بود  که 42 درصد آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه 166 میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته نقد بود که برای جذب آن دستگاه‌ها مشکلی نداشته و به موقع جذب شدند گفت: 656.6 میلیارد تومن آن اسناد بوده که در مجموع اسناد دو ساله و سه ساله 82.4 میلیارد تومان جذب نشده است.

وی با بیان اینکه تا پایان تیرماه دستگاه‌ها مهلت داشتند این اسناد را جذب کنند و چنانچه دستگاهی جذب نکرد سهمیه آن به دستگاه دیگری اختصاص پیدا کند گفت: با بررسی انجام شده روند خوبی در دستگاه‌ها برای جذب این اسناد وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه مهلت وجود دارد تا مبلغ باقی مانده را جذب کنیم و سهمیه استان از دست نرود افزود: شهرداری‌ها از جمله شهرداری شهربابک با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان از جمله دستگاه‌هایی هستند که سهمیه اسناد خود را جذب نکردند.

وی با بیان اینکه 211 میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای استان تاکنون پرداخت شده که معادل 34 درصد است گفت: تاکنون حقوق کارکنان ادارات پرداخت شده است و دراعتبارات هزینه‌ای اولویت پرداخت حقوق است.

رودری با اشاره به اینکه امسال نرخ رشد بودجه جاری استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها یک درصد بیشتر است عنوان کرد: کسری 120 میلیاردی برای پرداخت حقوق داریم و باید از سایر موارد تامین اعتبار شود.

وی با بیان اینکه بودجه هزینه‌ای امسال استان 617 میلیارد تومان است گفت: تنها راه پیش روی استان برای تامین کسری اعتبارات دستگاه‌ها فروش املاک مازاد است و از ابتدای امسال دستگاه‌ها هر چه ملک فروخته‌اند پول آن به استان برگشت خورده و مشکلی از این بابت نداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد: هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی 99 تملک دارایی استان کرمان است که 424 میلیارد تومان معادل 25 درصد بودجه تملک دارایی استان تاکنون تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه به لحاظ تخصیص بودجه جزو استان‌های اول کشور هستیم و در توزیع بودجه نیز رتبه اول کشوری را داریم گفت: 393 طرح در سال 99  داریم که 151 طرح مبادله شده و مابقی نیز در شرف مبادله است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.