منو

مدیرکل آموزش و پرورش : دستورالعمل بازگشایی مدارس در استان کرمان اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دستورالعمل بازگشایی کلاس های درس به همه مدارس ارسال و شرایط فعالیت از مرحله پیش دبستانی تا پایه دوازدهم مشخص شده است.

۲۷ مرداد ۱۳۹۹

احمد اسکندری نسب در جمع خبرنگاران افزود: درسنامه هایی در سال گذشته تهیه و به همه مناطق استان کرمان ارسال شد و امسال کمیته بهداشت و سلامت و کمیته فضای مجازی به پروژه مهر اضافه شده است.

وی تاکید کرد: بهداشت و سلامت دانش آموزان برای ما مهم است و سامانه های متفاوتی در استان برای آموزش مجازی دانش آموزان طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه  تعداد زیادی از دانش آموزان در مناطق محروم دسترسی به تلفن همراه هوشمند ندارندتصریح کرد: پویش خرید تلفن هوشمند را راه اندازی کرده ایم و پیگیر  هستیم  این کار از محل کمک هیات های مذهبی دنبال شود تا بتوانیم آموزش ها را بهتر انجام بدهیم.

وی اظهار داشت: برای سال تجصیلی جدید نیاز به تهیه فرم لباس جدید برای دانش آموزان نیست افزود: برای سرویس مدارس نیز در حال پیگیری هستیم تا در مناطق سفید یا زرد که دانش آموزان یا بخشی از آنها به مدرسه می روند سرویس فعال باشد.

اسکندری نسب گفت: مدارس دولتی و هیات امنایی غیر از وجه بیمه و پول کتاب حق دریافت وجه دیگری به بهانه ثبت نام  را ندارند و مردم و رسانه ها موارد متخلف را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان انجام شده است و مدارس در تمام روزهای هفته دایر است و اولیاء می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.