منو

آخرین زنگ شروع سال تحصیلی قرن صبح امروز به صدا در امد

صبح امروز ۱۵ شهریور ماه در آئین بازگشایی مدارس در دبیرستان دوره اوّل متوسطه پسرانه شهید مجتبی اسدی رفسنجان اخرین زنگ شروع سال تحصیلی قرن به صدا در امد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، مجید فصیحی هرندی صبح امروز ۱۵ شهریور ماه در آئین بازگشایی مدارس و زنگ شروع سال تحصیلی در دبیرستان دوره اوّل متوسطه پسرانه شهید مجتبی اسدی رفسنجان اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که بیماری کرونا ایجاد کرده همه باید مراقب سلامتی خود و دیگران باشیم با توجه به اینکه این ویروس که از سال گذشته پدیدار شده، ناشناخته است.

وی افزود: انسان در سختی ها و دشواری ها آزموده تر می شود و آینده را بهتر درک می کند شما هر کدام در مقابل چندین آینده قرار دارید که می توانید فقط یکی را انتخاب کنید.

فصیحی هرندی خطاب به دانش آموزان گفت: بسیاری از کسانی که در جایگاه های مختلف قرار دارند روزگاری مثل شما در کلاس درس حضور داشتند و با اراده خود که در مسیر ایجاد کردند همراه با تلاش و کوشش به موفقیت رسیدند. همه کمسانی که چه موفق یا ناموفق بودند روزی پشت این میز بودند و خودشان مسیر خود را انتخاب کردند بیشتر عوامل در اختیار خود ماست.

فرماندار شهرستان رفسنجان با اشاره به افتخارات متعدد دانش آموزان شهرستان رفسنجان، گفت: اگر بتوانیم موزه آموزش و پرورش را در شهرستان رفسنجان دایر کنیم مشاهده خواهید کرد که بسیاری از افراد از جمله آنها شهید مجتبی اسدی کوچکترین شهید دوران دفاع مقدس رفسنجان از این مدارس به چه درجاتی رسیدند و چه بسا افرادی هم بودند که امهال کردند از موقعیت ها به خوبی استفاده نکرده و حسرت می خورند.

رئیس شورای آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد: شما دانش آموزان می توانید بهترین آینده را برگزینید آن موقع نام شما درمجامع علمی و … خواهد درخشید و می تواند در ایجاد شرایط زندگی بهتر برای هم نوعان خود کمک کنید.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: امروز چشم همه دنیا و قدرتمندترین افراد به دست توانای دانشمندان و کسانی است که واکسن کرونا را کشف کنند اینجاست که علم بزرگی و عزت می آورد و بالاترین چیزهاست آنچه که امروز شما از معلمان، کتب و ابزار آموزشی و شرایط موجود فرا می گیرید.

فرماندار رفسنجان افزود: بنابراین اگر به چشم دل نگاه کنید در شما عزیزان انسان های والا را می بینیم که روزی نه تنها به عزت خود و خانواده های خود توجه کردید بلکه به جامعه بشریت هم خدمت کردید.

فصیحی هرندی یادآور شد: امسال آخرین سال قرنی پر از تغییرات بسیار در همه زمینه ها در دنیا است، جهش علم و تولید محصولات ناشی از علم و دانش امروزه چشمگیر است حتی در نیمه دوم این قرن این تغییرات پرشتاب بوده است اگر کوتاهی کنیم از این قافله عقب می افتیم.

فرماندار رفسنجان همچنین بر لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی هم خیال خانواده های شما را راحت و هم خودتان را از گزند کرونا در امان نگه می دارد و هم اینکه مسئولین خیالشان راحت باشد که جریان آموزش و تعلیم ادامه دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.