منو

شروع فعالیت مجدد فرودگاه بین المللی رفسنجان

هرندی بیان کرد: با یک شرکت هواپیمایی مذاکره کردیم و به هم‌اندیشی نسبی رسیدیم که به‌زودی به تصمیم اصلی که راه‌اندازی منظم و قابل اتکای پروازها از فرودگاه رفسنجان است، خواهیم رسید..

۱۶ شهریور ۱۳۹۹


به گزارش ایستار،مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان در زمینه فعالیت دوباره فرودگاه بین المللی رفسنجان عنوان کرد:

با اشاره به این که فرودگاه رفسنجان از لحاظ فنی به روز و پیشترفته است باعث تاسف است که کارکرد اصلی خود را نداشته باشد .

هرندی ادامه داد: با یک شرکت هواپیمایی مذاکره کردیم و به هم‌اندیشی نسبی که راه‌اندازی منظم و قابل اتکای پروازها از فرودگاه رفسنجان است خواهیم رسید.

فرماندار رفسنجان تاکیدکرد: نتایج این مذاکرات به‌زودی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.و در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای مردم داریم، فعلا برای دو پرواز منظم در هفته به‌گونه‌ای که کسانی که کار اداری در تهران دارند صبح بروند و شب برگردند، برنامه‌ریزی شده که پروازها انجام ‌شود.

در پایان فصیحی هرندی یاد اور شد:همه اطمینان داریم که پروازهای بیشتری صورت می‌گیرد که بعد از بیماری کرونا پروازهای مشهد، کیش و حتی پروازهای خارجی هم در دستور کار است که انجام شود، ضمن اینکه قرار است از لحاظ قیمتی قابل رقابت باشد که برای مردم جذابیت داشته باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.