منو

در نوزدهمین هفته از پویش هر هفته «الف_ب_ایران» صورت گرفت افتتاح ۶ پروژه بزرگ انتقال برق و فوق توزیع استان کرمان با حضور وزیر نیرو

۶ پروژه بزرگ انتقال برق و فوق توزیع استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۴۰۷۵ میلیارد ریال ظهر دوشنبه ۱۷ شهریورماه با حضور وزیر نیرو، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و محلی و به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح شد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایسنا،در نوزدهمین هفته از پویش هر هفته «الف_ب_ایران»، تعداد ۶ پروژه انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای کرمان جمعا با اعتبار ۴۰۷۵ میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل پست ۱۳۲/۴۰۰ کیلوولت جیرفت، فاز اول پست ۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شوباد کهنوج، خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت کهنوج به جیرفت به طول ۸۹ کیلومتر مدار، خط ۱۳۲ کیلوولت اسماعیلی به فاریاب به طول ۵۷ کیلومتر مدار، یک دستگاه فیدر ۴۰۰ کیلوولت خط در نیروگاه کرمان و همچنین طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت محمدآباد بم می باشند .

بهره برداری از این پروژه ها موجب تأمین ظرفیت انتقال، بهبود پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه به ویژه در جنوب استان، کاهش تلفات انرژی و افزایش ولتاژ برق فراهم می شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.