منو

دو خروجی و جذب یک سنگربان/ محمد ربیعی به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیمش

نماینده رفسنجانی لیگ برتر تاکنون دو خروجی داشته و یک سنگربان جذب کرده وبه زودی تمرینات تیم مس رفسنجان آغاز می‌شود و آن‌ها خود را آماده حضور در لیگ برتر می‌کنند.

۲۰ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی به عنوان اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر خود را معرفی کرد و عملکرد درخشانی در فصل گذشته لیگ دسته اول از خود به نمایش گذاشت. آن‌ها برای حضور در لیگ برتر از ابتدای لیگ دسته یک در قامت یک تیم مدعی ظاهر شدند و با تکیه بر هواداران پرشور، مدیریت و عملکرد مناسب کادر و بازیکنان خود اکنون خود را در سطح اول فوتبال ایران می بینند.

مدیران باشگاه طی هفته‌های گذشته جلساتی برای بهبود هرچه بهتر شرایط این تیم برگزار کرده‌اند و قصد ندارند در لیگ برتر از پیش باخته باشند و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش بگذارند. پس از صعود مس رفسنجان به لیگ برتر طی جلساتی که مدیران این باشگاه با محمد ربیعی سرمربی فصل گذشته تیمشان برگزار کردند، در نهایت این مربی در لیگ برتر نیز هدایت مس را عهده دار شد. محمد ربیعی سرمربی مسی‌ها این روزها بیکار ننشسته است و باشگاه مس هم کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است.

بازیکنان خروجی

حمید گلزاری، کوروش ملکی

مهاجم و دروازه‌بان فصل گذشته مس رفسنجان در یک اتفاق غیر منتظره از جمع شاگردان ربیعی جدا شدند و به سایپا پیوستند. پیش بینی می‌شد این دو بازیکن باتوجه به نیاز مسی‌ها به آن‌ها در این تیم باقی بمانند اما از تیم جدا شدند تا ربیعی به دنبال جاگزین برای آن‌ها باشد. حمید گلزاری مهاجمی که فصل گذشته ۱۳ گل برای مس رفسنجان به ثمر رساند، از بهترین مهاجمان لیگ دسته یک لقب گرفت و به همراه ملکی دو خروجی این تیم نامیده شدند.

بازیکنان ورودی

ناصر سالاری و عقیل کعبی

پس از جدایی سنگربان فصل گذشته مس، ربیعی برای ترمیم این خط به سراغ دروازه‌بان فصل گذشته صنعت نفت آبادان رفت و به عنوان اولین خرید مسی‌ها این دروازه‌بان را جذب کند. لیگ نوزدهم بهترین فصل فوتبالی ناصر سالاری بود و او چهارمین دروازه‌بان برتر لیگ از لحاظ آماری لقب گرفت تا مس رفسنجان در این پست تا حدود زیادی بتواند خیال راحتی داشته باشد. البته ربیعی از افزایش قیمت بازیکنان به شدت گلایه دارد و از این موضوع ناراحت است.

او می‌گوید بازیکنی که فصل گذشته ارزش ۴۰۰ میلیونی داشت، امسال ۳ میلیارد می‌خواهد و این افزایش قیمت در بین بازیکنان لیگ برتری سرسام آور است و باشگاه‌ها توانایی جذب بازیکنان با این قیمت‌ها را ندارند. محمد ربیعی همچنان به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیمش است و به احتمال زیاد طی روزهای آینده شاهد جذب بازیکنان بیشتری از سوی مسی‌ها خواهیم بود و آخرین خرید تیم او عقیل کعبی از تیم صنعت نفت آبادان است.

به زودی تمرینات رفسنجانی‌ها آغاز می‌شود و آن‌ها خود را آماده حضور در لیگ برتر می‌کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.