منو

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویان عدم مراجعه برای ادامه تحصیل تاپایان دی ماه سال جاری

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ،رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.
دکتر علیرضا محدثی زرندی با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 97 و قبل از آن است، گفت: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا 30 دی ماه 99 باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.
وی افزود: طبق این مجوز، برای ترم های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال 99-1400 قابل اجراست.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار داشت: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره مند می شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.