منو

دستگیری ۸ اراذل و اوباش به همراه ۲۲ قبضه سلاح در شهرستان رفسنجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از دستگری ۸ نفر از اراذل و اوباش حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

۰۹ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، ایمان شهسواری گفت: برخورد با کسانی که نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند؛ سخت، پشیمان‌کننده و قاطع خواهد بود.

وی بیان کرد: تاکنون از این اراذل و اوباش ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، کلت کمری و همچنین ۲۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: این افراد به اتهام تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح عمدی و تجاوز به عنف تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند.

شهسواری خاطر نشان کرد: مجازات‌های سنگین در انتظار این افراد خواهد بود و دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد عده‌ای معدود نظم و امنیت شهروندان را به خطر بیندازند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.