منو

حجت الاسلام عسکری:ناشنوایان در رفسنجان با نبود مجتمع اموزشی روبه رو هستند/مشکل مسکن با جریمه کردن صاحبخانه ها قابل حل نخواهد بود

امام جمعه رفسنجان:۴۵۰ نفر ناشنوا در شهرستان داریم که برای تحصیل نیازمند به یک مجتمع هستند چون همه در یک سن و سال نیستند.به همین علت از خیرین شهرستان تقاضا داریم یک مجتمع آموزشی برای این عزیزان بسازند که آنها بتوانند تحصیل کنند و در جامعه توانمند شوند .

۱۱ مهر ۱۳۹۹


به گزارش ایستار،حجت الاسلام عسکری در نماز جمعه ۹۹.۷.۱۱با اشاره به روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی بیان کرد: چهار شنبه نهم مهر ماه به عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامگذاری شده است. فسطینی که مردم ان از پیر و جوان همه تحت ظلم و سیطره اسرائیل و استکبار جهانی هستند.

وی ادامه داد: با خیانت و جنایت سران بعضی از کشورهای اسلامی این ظلم در واقع به نحوی به مشروعیت رسیده است. اما کشور ایران به عنوان یک وظیفه اسلامی تا حد امکان از فلسطین دفاع کرده‌است .

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: با همت ایران و با مدیریت و فرماندهی سردار سلیمانی مردم فلسطین توانمند تر شدند و توانستند در جریان های مختلف در مقابل اسرائیل در نوار غزه و جاهای مختلف دیگر بایستند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به روز جهانی ناشنوایان به مشکلات نا شنوایان در رفسنجان پرداخت: ۴۵۰ نفر ناشنوا در شهرستان داریم که برای تحصیل نیازمند به یک مجتمع هستند چون همه در یک سن و سال نیستند.به همین علت از خیرین شهرستان تقاضا داریم یک مجتمع آموزشی برای این عزیزان بسازند که آنها بتوانند تحصیل کنند و در جامعه توانمند شوند .

وی ادامه داد:ناشنوایان در زمینه اشتغال ،ازدواج و درمان با مشکلات بسیاری رو به رو میباشند.از خیرین تقاضا داریم در این زمینه هم به ناشنوایان کمک کنند‌.

امام جمعه رفسنجان با توجه به اینکه پنج شنبه گذشته روز جهانی سالمندان نامگذاری شده است تاکید کرد: اول اکتبر به عنوان روز جهانی سالمندان نامگذاری شده هرچه اندیشمندان کشورهای مختلف دنیا بخواهند راجع به احترام به سالمندان بگویند به گرد پای اسلام هم نمی‌رسند و همچنین هیچ مکتبی و دیدگاهی اینقدر برای افراد سالمند حرمت قائل نشده است.

وی ادامه داد: اگر پدر و مادر در خانواده به سالمندی رسیدن آنها را به سرای سالمندان نسپارید ،در مقابل انها تواضع انجام دهید و خودتان را خدمتگزار پدر و مادر یا هر سالمند دیگری بدانید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: دوران دفاع مقدس درس ها بسیاری به ما آموخته است که یکی از درسهای این است که روی پای خودمان بایستیم و وابسته به قدرت های شرق و غرب نباشیم . و از نظر سیاسی ، اقتصادی ، نظامی، اجتماعی و فرهنگی باید از همه ی جهان توانمندتر باشیم.

وی ادامه داد: اکنون در محاصره ی مشکلات اقتصادی هستیم و بخشی از این مشکلات مربوط به بیماری کرونا هست.که نه تنها کشور ما بلکه جهان را در گیر کرده است . صادرات ،واردات ، جهانگردی ، شرکت‌های هواپیمایی و بسیاری از کار خانه ها را دچار رکود کرده است .

و در پایان تاکید کرد: رفع مشکلات مسکن با جریمه کردن صاحبخانه ها قابل حل نخواهد بود و راه حل این خواهد بود که مسکن ارزان قیمت با امکانات وتجهیزات کافی بسازند در اختیار مردم قرار دهند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.