منو

استاندار کرمان: حرکت کاروانی به سمت مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی ممنوع است

استاندار کرمان با اشاره به ممنوعیت برگزاری راهپیمایی اربعین با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: حرکت کاروانی از استان‌ها برای زیارت مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ممنوع است.

۱۲ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در ستاد کرونا استان کرمان افزود: نامه‌ای به استانداران سراسر کشور به منظور جلوگیری از عزیمت کاروان ها برای زیارت مزار سپهبد سلیمانی ارسال شده است. 

وی اظهار داشت: همچنین عزیمت کاروان‌ها به سمت کرمان در اربعین و ایام پایانی ماه صفر ممنوع است و باید ورودی‌های این استان کرمان کنترل و از ورود کاروان ها جلوگیری شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: از روز دوشنبه ۱۴ مهر ورودی های این استان کنترل و از ورود خودروها با پلاک غیربومی کرمان در صورت نداشتن مدرکی دال بر ورود ضروری به استان جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای مدارس استان کرمان به وزرای کشور و بهداشت از سوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داده می‌شود و بازرسی از مدارس استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه انجام خواهد شد.

فدائی تاکید کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید می شود در حالی که هنوز این فرهنگ آنطور که باید جا نیفتاده است.

فدائی افزود: گشت ویژه کرونا در استان کرمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع‌ها اقدام کند تا پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه کاملا رعایت شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.