منو

توزیع واکنس انفلوآنزا در میان افراد پر خطررفسنجانی/ممنوعیت برگزاری مراسم های ترحیم در ارامستان رفسنجان

جمالی زاده تاکید کرد:در حال حاضر واکسن انفلوآنزا در شهرستان موجود است و در مرحله اول کادر بهداشت و در مان شهرستان دریافت کردند و هم اکنون به افراد پرخطر در سطح شهرستان تزریق خواهد شد.

۲۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،عصر امروز ستاد کرونای شهرستان رفسنجان در فرمانداری شهرستان با حضور جمعی از مسئولین رفسنجان برگزار شد.

احمد جمالی زاد در ستاد کرونای شهرستان رفسنجان با توجه به وضعیت ناگوار جامعه اظهار داشت:در اوایل مهرماه شاهد روند افزایشی موارد مثبت به کرونا بودیم و اگر با همین شرایط پیش رویم در دوهفته آتی با مرگ و میر بسیاری روبه رو خواهیم شد.

وی ادامه داد:با نهایت تاسف در موارد مشکوک به کرونا هم فوتی داشته ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علون پزشکی رفسنجان تصریح کرد:باتوجه به پیش بینی های انجام شده توسط هواشناسی امسال زمستان سردتری نسبت به سال های گذشته خواهیم داشته اگر تهویه مناسبی در محیط های سرپوشیده ،منازل و اداره ها وجود نداشته باشید امکان سرایت بیماری افزایش خواهد یافت.

جمالی زاده در زمینه حضور در مدارس عنوان کرد:دانش اموزانی در که خانواده خود بیمارکرونایی داشته باشند به اموزش و پرورش اطلاع داده خواهد شد تا از حضور دانش اموز در مدرسه جلوگیری شود.

وی تاکید کرد:در حال حاضر واکسن انفلوآنزا در شهرستان موجود است و در مرحله اول کادر بهداشت و در مان شهرستان دریافت کردند و هم اکنون به افراد پرخطر در سطح شهرستان تزریق خواهد شد.

در ادامه این جلسه مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان اظهار داشت:
بیشتر موارد مثبت به علت رفت و امد های خانوادگی است وشاهد مبتلای یک خانواده پنج نفره به کرونا بوده ایم که تبعات اجتماعی بسیار بدی خواهد داشت:
هرندی اظهار داشت :بازرسی های تیم گشت ویژه کرونا باید باشدت بیشتر نسبت به قبل انجام شود و صنوف متخلف پلمپ خواهند شد.
در اخر تصریح کرد:از تجمع در بوستان های شهرستان جوگیری خواهد شد و همچنین برگزاری مراسم ترحیم در ارامستان رفسنجان از ۲۱ مهر ماه به مدت دو هفته و برگزاری کلیه همایش ها از هفته اینده به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.