منو

سرهنگ کریمی:از افزایش ۷۰۰ درصدی کشفیات پلیس رفسنجان خبرداد.

کشفیات در شهرستان رفسنجان در ۶ ماه اول سال ۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

۲۱ مهر ۱۳۹۹


به گزارش ایستار،صبح امروز سرهنگ کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه رفسنجان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: در دوهفته اخیر پرونده های جرائم سنگین و خشنی را همکاران ما پیگیری کردند و به نتیجه رساندند از جمله؛سرقت مسلحانه احشام که قرار براین بوده است ۷۰۰ دام را در ساعات یک تا شیش بامداد به سرقت برسانند که با ورود نیرو های اگاهی ۲۲ راس دام کشف ،۶ دستگاه خودروتوقیف و ۶ سارق دستگیرشده است.

وی ادامه دامه:کشفیات در شهرستان رفسنجان در ۶ ماه اول سال ۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ مهدی کریمی در خصوص پیشگیری از سرقت ها در سطح شهرستان تاکید کرد: افزایش نگهبانان باعث جلوگیری از سرقت دام خواهد شد و همچنین استفاده از دوربین های اینترنتی و تراشه های الکترونیکی در بحث سرقت منازل ،ظبط های پسته و مغازه ها الزامی است.

وی ادامه داد: استفاده از سیستم مها در خصوص پیشگیری از سرقت بسیار مفید خواهد بود .

کریمی تصریح کرد: ما از دوربین کور و تار ، ساعت وقوع سرقت و مسیر حرکت سارقان متوجه اطلاعات بسیاری شدیم ونزدیک 9 تن پسته که توسط اتباع بیگانه از رفسنجان خارج شده بود را کشف کردیم.

کریمی بیان کرد:سرقت های متفاوتی از منازل افراد سالمند بخاطر نگه داری طلا و جواهرات در سطح شهرستان داشته ایم و این نگه داری کار بسیار اشتباهی خواهد بود و تقاضا داریم جواهرات خود را در صندوق امانات بانک نگه داری کنند.

فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان رفسنجان یاد اور شد:سرقت خودرو یا پلاک خودرو زیاد شده است و با نصب Gps میتوان تمام اطلاعات موقعیتی پس از سرقت خودرو را دریافت کرد وحتی میتوان دستور توقف خودرو را صادر کرد و همزمان پلیس وارد عمل خواهد شد و سارقان دستگیر خواهد کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.