۱۳۹۹/۰۷/۲۳-۱۷:۴۳

فاز عملیاتی کمربندی شرقی رفسنجان شروع خواهد شد

حاجی زاده گفت:با فراهم کردن بستر مناسب برای ایجاد کمربندی شرقی و دوبانده شدن جاده زرند_رفسنجان میتوان وارد فاز عملیاتی شویم .

به گزارش ایستار، صبح امروز علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمان در سفر به رفسنجان بیان کرد:در ۲۲سال گذشته تنها جاده باغین /کرمان و بخشی از جاده بم / بروات توسط شهرداری دوبانده شده بود.

وی ادامه داد:و پس از این مسیر ها جاده باغین به سمت رفسنجان دوبانده شد و اکنون ۱۷۰۰کیلومتر جاده ی دوبانده در سطح استان وجود دارد که از این حیث مقام بالایی دراستان های کشور داریم.

حاجی زاده با توجه به مساحت جاده های دوبانده نشده در استان تصریح کرد:هم اکنون حدودا ۱۷۰۰کیلومتر از جاده های استان نیاز به دوبانده شدن دارند تا تمام راه های شبکه اصلی چهار خطه شوند و دیگر شاهد تصادفات و اتفاقات ناگوار جاده ها در استان نباشیم .

وی تاکید کرد: صد در صد وزارت راه و شهرسازی متکی به منابع دولتی است و باتوجه به ظرفیت خوبی که امسال در قانون بودجه وجود امده است میتوان با تلاش از این ظرفیت استفاده کرد.

حاجی زاده باتوجه به خیران پیشتاز در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه به تبصره ۱۹ قانون بودجه یکی از راه‌های تأمین منابع این است که برای ساخت راه های روستایی میتوان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان یاد اور شد: عبور تانکرها از داخل معابر اصلی شهر زیبنده‌ای نیست و مطمعنا نیازبه ساخت کمر بندی شرقی بوده است.

حاجی زاده یاد اور شد:راه های روستایی بر اساس تصویب شورای عالی اداری کشور و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در پایان سال ۹۸ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منتقل شده است.

وی تاکید کرد: با فراهم کردن بستر مناسب برای ایجاد کمربندی شرقی و دوبانده شدن جاده زرند_رفسنجان میتوان وارد فاز عملیاتی شویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =