منو

فاز عملیاتی کمربندی شرقی رفسنجان شروع خواهد شد

حاجی زاده گفت:با فراهم کردن بستر مناسب برای ایجاد کمربندی شرقی و دوبانده شدن جاده زرند_رفسنجان میتوان وارد فاز عملیاتی شویم .

۲۳ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، صبح امروز علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمان در سفر به رفسنجان بیان کرد:در ۲۲سال گذشته تنها جاده باغین /کرمان و بخشی از جاده بم / بروات توسط شهرداری دوبانده شده بود.

وی ادامه داد:و پس از این مسیر ها جاده باغین به سمت رفسنجان دوبانده شد و اکنون ۱۷۰۰کیلومتر جاده ی دوبانده در سطح استان وجود دارد که از این حیث مقام بالایی دراستان های کشور داریم.

حاجی زاده با توجه به مساحت جاده های دوبانده نشده در استان تصریح کرد:هم اکنون حدودا ۱۷۰۰کیلومتر از جاده های استان نیاز به دوبانده شدن دارند تا تمام راه های شبکه اصلی چهار خطه شوند و دیگر شاهد تصادفات و اتفاقات ناگوار جاده ها در استان نباشیم .

وی تاکید کرد: صد در صد وزارت راه و شهرسازی متکی به منابع دولتی است و باتوجه به ظرفیت خوبی که امسال در قانون بودجه وجود امده است میتوان با تلاش از این ظرفیت استفاده کرد.

حاجی زاده باتوجه به خیران پیشتاز در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه به تبصره ۱۹ قانون بودجه یکی از راه‌های تأمین منابع این است که برای ساخت راه های روستایی میتوان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان یاد اور شد: عبور تانکرها از داخل معابر اصلی شهر زیبنده‌ای نیست و مطمعنا نیازبه ساخت کمر بندی شرقی بوده است.

حاجی زاده یاد اور شد:راه های روستایی بر اساس تصویب شورای عالی اداری کشور و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در پایان سال ۹۸ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منتقل شده است.

وی تاکید کرد: با فراهم کردن بستر مناسب برای ایجاد کمربندی شرقی و دوبانده شدن جاده زرند_رفسنجان میتوان وارد فاز عملیاتی شویم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.