منو

سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در رفسنجان برگزار شد

پس از رزمایش های ماه مبارک رمضان و دهه اول ماه محرم، صبح امروز پنجشنبه 24 مهرماه، سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

۲۴ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،پس از رزمایش های ماه مبارک رمضان و دهه اول ماه محرم، صبح امروز پنجشنبه 24 مهرماه، سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

به گفته سرهنگ تویسرکانی جانشین فرمانده سپاه رفسنجان، در این مرحله از رزمایش دو هزار و 198 بسته غذایی، بالغ بر 710 بسته لوازم التحریر، 13 هزار و 530 پرس غذای گرم و مبالغی از کمک های نقدی که به همت پایگاهها و حوزه های مقاومت جمع آوری شده، میان خانواده های نیازمندان و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

وی افزود:400 بسته معیشتی و 460 بسته لوازم التحریر به همت مجتمع مس سرچشمه و 557 بن خرید کالا نیز توسط خیریه کوثر میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ تویسرکانی خاطر نشان کرد: جا دارد از زحمات بسیجیان شهرستان، مردم نوعدوست، خیرین گرامی، خیریه کوثر و مجتمع مس سرچشمه به پاس حمایت ها و زحمات ایشان، قدردانی بعمل آید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هجده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.